søndag den 6. februar 2022

PETER SORT OG DE 2 ANDRE IDIOTER

 

Det var ellers ikke min mening, at det var i denne weekend, jeg skulle på værtshus. Men på sådan en Lørdag, var der ikke en skid i TV. Og så var det weekenden hvor man fejrede, Genåbningen af Danmark.

Og så skulle Peter Sort og de 2 andre Idioter, optræde på Bubsi, jamen så pyt da, så tog jeg af sted.


Vejret var udmærket, hvor for jeg valgte at gå ned i byen i stedet for at ringe efter en Taxa.

Inden øl-tid, ville jeg have noget at spise. Og fandt et bord på CAFE KC.


Her fik jeg Bøf med Spejlæg, og en Belgisk øl.


Så var der kun få skridt over til Bubsi, det var først fra kl.17, der kom live musik.

Så kunne jeg sidde i baren og varme op med øl, og nyde man nu kan gå på værtshus uden, at skulle vise Coronapas og bære mundbind.

Fra kl.15, var der 2 timer med øl til 10 kr., og så var der gratis smørrebrød og Flæskestegs burgere. Så skulle man da ikke feste på tom mave.


Kl.17 var Peter Sort og De 2 andre Idioter klar til, at gå på scenen.

Som altid formår de at skabe en god fest, og nogle vil sikkert blive forarget over deres politiske ukorrekte morsomheder. 

Det er dog tydeligt at hører, de har været hårdt angrebet af Corona. Altså ! De lyder ikke længere som, Sussi & Leo.


Nu lyder de som Keld & Hilda, jeg vil dog lade andres ører hører, i hvilken retning det stikker, om det er hot or not. 


Bubsi himself skulle også op og synge, jamen så ville festen ingen ende tage.


Som aftenen skred frem trængte jeg til, at komme ud og få noget luft. Tog et smut op på Det lille Apotek, her var der også liv og glade dage.

Så ned omkring Hansi Bierbar, og så på Limfjordskroen. Så var jeg også grydeklar til en Taxa, og så hjem og komme i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar