torsdag den 22. oktober 2020

FÅ ØJE PÅ MINE BRILLER

 Da jeg ville have kørekort til bus, skulle jeg have en Lægeerklæring, som jeg skulle ud og have godkendt, hos Borgerservice i Holstebro. 

De kunne oplyse mig om, at mit syn ikke vil blive godkendt af Politiet. Det var jeg næsten klar over, efter som jeg i en årrække, har brugt læsebriller. 



Jeg fortalte på Facebook, at jeg nu skal til at bære briller. En masse velmenende venner og bekendte, fortalte mig, hvor jeg ikke skulle købe mine briller. Og at jeg skulle tage at få med glidende overgang, og ikke må købe plastik briller, men anbefalder mig, at købe briller med stålstil. 

Straks tænkte jeg, hvis jeg skal have briller, vil jeg handle lokalt, også hvis der skulle opstå problemer, er det nemmere lige at stikke ned i byen i stedet for at skulle ud på en lang rejse.

Så jeg tog ned til, Thiele i Struer. 


Her fik jeg en yderst professionel konsultation, hvor der blev fundet frem til, hvilken styrke mine briller skulle have. Jeg kan ikke helt huske tallene, så lad nu være med at spørge om det. 

Briller fik jeg kigget på, også dem af plastik. Det kan godt være de er dyre, men de ser billige ud. Jeg fandt lige det par briller der passer mig, lavet i stål. 

Thiele ville sende en SMS, når jeg kunne hente mine briller. Den SMS modtog jeg i dag. 


Her er de så, mine nye briller.


Som I ser, med et flot RØDT STEL.

Det er så mit nye look, mit nye udseende. Jeg skal selv lige vænne mig til det, men jeg syntes nu brillerne pynter.

Og den der glidende overgang, går jo glidende.

Der var også nogle som bekymrede mig m.h.t prisen, at de kunne koste 15.000 kr. 

Slap lige af ! Prisen for mine briller er: 3800 kr. Jeg har fået et lån der siger: 190 kr. over de næste 20 mdr. Det er sgu da til at komme over. 


Det er en meget fin service jeg har fået og får, så jeg er fuld tilfreds med at have handlet hos Thiele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar