søndag den 21. juni 2020

SNAPS & SPORTSVAND

Lørdag morgen kl.9, skulle jeg på Apoteket og købe nyt medicin. Med de arbejdstider vi har på fjerkræslagteriet, kan jeg ikke nå det i hverdagene, så det kan kun lade sig gøre, at købe medicin om Lørdagen. 

Jeg har fået varmepenge tilbage, og det varmer jo. Så jeg ville købe lidt nyt tøj, men de åbner først kl.10. 
Jeg kunne nå en morgen bajer på Det lille Apotek, her var der liv og glade dage lige fra morgenstunden. 
De mange mennesker var samlet til hver deres begivenheder, den ene gruppe skulle sende vores kære Perry Olsen ud på sin sidste rejse. Perry døde fornylig, og i går skulle hans aske spredes i Limfjorden. 
Den anden gruppe skulle til surprise party hos Henke, som sådan set også skulle ud på sin sidste rejse som en fri singlefyr, for til August skal han giftes. 


Kl. blev 10, nu var forretningerne åbnet, og jeg kunne gøre min handel i Mr. forretningen.
Jeg fik købt en ny kasket, og et par røde shorts. 
Så var det hjem og gøre mig klar til at tage til Vinderup, der var Sprit Banko på Irish Pub. 

Det blev en hyggelig eftermiddag, hvor der blev fejret Irish Pub, langt om længe, har fået Hancock på fad.
Efter Sprit Banko var der som altid After Party, og det var hyggeligt.
Men jeg ville nå en tur på Det lille Apotek, inden sengetid, så jeg smuttede til stationen. 


I Struer skulle der smovses med is, flødebolle og en kop kaffe Hos LARSEN. 

Og så var det op på Det lille Apotek.


Som I nok husker sidst jeg var på Irish Pub, fik jeg lyst til at smage en snaps med rød sodavand. 

På Irish Pub har de den Røde Aalborg, og den er lige en tand for skarp i smagen. På Det lille Apotek, har de Brøndum Snaps, og den er netop perfekt i en rød sodavand. 
Det der smager bedst, fandt jeg ud af, er Brøndum Snaps i en Hancock Sportsvand. 
Det er min nye favorit drink. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar