torsdag den 25. juni 2020

EN FRI DAG

Ude på HK Scan i Vinderup, skal der sættes nye maskiner ind, og derfor, har vi 2 slagtefri dage.
Det kan jo ikke passe bedre, med det vejr vi har, lige knapt 30 graders varme. 

Jeg besluttede mig for jeg i dag ville på en udflugt til Holstebro, sidst jeg var i Holstebro, var da der var Strip-tease på Kruset. Det var lige weekenden før Danmark blev lukket ned, grundet Corona krisen. 

Jeg trængte til at nyde en god frokost, med en øl og en snaps til. Et af de få steder i Vestjylland, hvor det kan Lasse' gøre, er på Raadhus Kælderen i Holstebro.
Jeg havde bestilt bord, indendørs, og hvis vejret tillod det udendørs. 
Og det blev udendørs, som er det herligt at nyde en frokost på en Sommerdag. 

Først fik jeg en Tunsalat, og den var tunet med æg og frisk salat, og en hjemmerørt dressing. 
Så en Bøf med Løg.
Så var jeg da også gået hen, og blevet mæt. En dessert var der ikke rigtig plads til i denne omgang. 

Jeg gik mig en tur i Gågaden, hvor jeg oplevede disse Studenter der fejrede deres huer med en tur i springvandet. 

Så hen til Frellsens Chokolade, og købe 2 gode Flødeboller.
Og så til en weekend uden fjernsyn.
Men det er så længe siden jeg har fået en Flødebolle fra Frellsen, så jeg ville have et par stykker.

Jeg kan ikke se fjernsyn, jeg tror det er min TV-udbyder der fucker op. 
For på skærmen fortælles der mig, at der ingen forbindelse er.
Det er You See jeg har, og måske det er et indspark til jeg må ud og finde en ny TV-udbyder. For jeg har sgu godt nok været træt af You See siden vi mistede Discovery og en hel masse andre kanaler. 
Desværre har jeg ikke tid til at gøre noget ved det, før Lørdag formiddag. Der vil jeg over og tale med Bremdal Radio hvor jeg har købt mit fjernsyn, og tale med dem om, hvilken TV-udbyder jeg skal finde. 

Jeg fik købt en ny skjorte, det er med mit Stjernetegn Skorpionen.
Og nåede inden jeg skulle med toget hjem til Struer igen, en Fadøl under disse parasoller.
Det er lige ved Det gamle Apotek, og hvor er det hyggeligt at sidde der og nyde en iskold fadøl fra Hancock. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar