lørdag den 7. juli 2018

DJANGOES PÅ SKIPPERKROEN.

I går aftes kunne man på Skipperkroen i Struer, fejre hvis man har fået sommerferie. Der er så lige 2 uger endnu til jeg får sommerferie, men den her fest ville jeg nu ikke gå glip af.

Skipperkroen havde hyret Djangoes til at komme og spille, dem har jeg aldrig hørt før. Men Anja fra Lemvig har oplevet dem flere gange, og ville gerne opleve dem igen.
Kroen havde i anledningen af arrangementet et par tilbud på et par menuer, men nu er det ikke så længe siden man har fået Pindebøf, og Stjerneskud.
Så jeg foreslog Anja, at vi tager på Amore og spise. Det gjorde vi, og fik her en Græsk bøf. 

Der var rigtig mange mennesker til stede da vi kom ind på Skipperkroen, og flere sad og spiste.
Djangoes skulle optræde udendørs, og der var lagt op til et brag af en baggårdsfest da vejrudsigten lovede op til 30 graders varme.
Men desværre fik vi i stedet et blæsevejr, der desværre ødelagde meget af stemningen.

Jeg havde ellers taget pænt tøj på, men måtte sidde ind hyldet i store tæpper.
Mange sad indpakket i tæpper for det var pissekoldt, og det tager desværre meget af glansen.
Vi forsøgte at holde humøret oppe, for Djangoes er bestemt ikke nogen der skuffer, de er endda rigtig gode.
Og de spiller ikke kun Kim Larsen, de spiller mange genre lige fra Sir Cliff Richard til Vol Beat, men går heller ikke af vejen for lige at spille lidt Dansk Top og Country, samtidig har de lune og et par provokerende vittigheder. Så jo, man bliver godt og grundig underholdt, og dem vil jeg gerne opleve igen en anden gang.

Men til sidst blev det for meget at sidde der og fryse, og man har heller ikke lyst til at blive syg nu man snart får ferie. Vi satte os indendørs, og til midnat bestilte jeg en Taxa.
For lørdag morgen skulle jeg køre Anja hjem til Lemvig, det var også en af grundene til jeg holdt lidt igen med de våde varer, så jeg kunne være i stand til at køre bil lørdag morgen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar