mandag den 2. april 2012

PARNAS I KØBENHAVN .

Jeg har en profil på en datingside der kaldes 40plus.
www.40plus.dk

Der har jeg været medlem gennem nogle år, og har på den måde mødt en masse herlige mennesker. Mennesker som er blevet mine gode venner, og bekendtskaber.
Vi mødes til events, og her i weekenden var der et event i København i lørdags.


Kl.18:00 mødtes vi på PARNAS, der ligger i en smal sidegade lige overfor Magasin Du Nord, og tæt på Hvids Vinstue. 


Nu har jeg været med til et par fester på PARNAS, og om Parnas må jeg sige: Hvis de lavede lige så god mad som de gør på RIO BRAVO, ville PARNAS være et perfekt sted at feste. Men det er ikke maden man mødes for, det er stemningen og lokalerne på PARNAS.
Det er gammelt og slidt, gulvene er vinde og skæve, når man sidde på sin stol vipper den.
Men det giver en god stemning, og så får man en fin betjening af personalet.




Lørdag aften var der livemusik mens vi spiste, en festlig duo der spiller de sange man kan synge med på.


Vi fik en hyggelig aften og nat, og på trods af ølpriserne 69 kr. pr. øl, var der ingen der sad med tørre ganer.


Henad natten tog vi om i Nyhavn, hvor vi tog på Hong Kong. Fuck hvor er det er festligt værtshus, og her koster en øl kun 30 kr.,så det var næsten kirketid da vi forlod værtshuset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar