søndag den 8. april 2012

PÅSKE HYGGE PÅ LANGÅ CAMPING

Når man gerne vil på camping ferie men ikke ejer en campingvogn, og ikke orker at ligge i telt, kan man heldigvis på de fleste campingpladser, leje en hytte. 
Her i Påskedagene skulle jeg med mine 40plus venner på camping i Langå, jeg fik lejet en hytte med plads til 6 personer.


Okey ! Jeg må tilstå skulle vi have været 6 i hytten var pladsen blevet en smule trang. Vi var 4 personer i hytten, og det passede.
Hytten er pønt indrettet med fladskærms TV, et fint køkken, sovesofa, og 2 indbyggede køjesenge, det ser ud som man kravler ind i skabet når man skal sove, og det skal man lige vænne sig til. Men man sover faktisk tæmmeligt godt i disse senge.


Langå Camping benyttes mest af lystfiskere, det har jeg ingen lyst til. Det eneste jeg ønsker at få på min stang er en lækker sild.
Camping pladsen kan nu også bruges til at slappe af og slippe væk fra hverdagens stress og jag, og så kan man tage på udflugter.


Der er fine faciliteter som TV-stue, legeplads til børnene. Fælleskøkken, og flotte og renlige toiletter med bad.


www.langaa-camping.dk

Torsdag var vejret flot med sol, så vi blev hjemme i hytten. Fik en god frokost med øl, sild og snaps.


Fredag var der regnvejr, perfekt, så kunne vi tage på udflugt. Vi tog til Randers hvor vi fik oplevet 
Graceland Randers, det er Danmarks Elvis Presley museum.
Det er et flot museum med en stor samling af Kongens mange effekter.
I Elvis Shoppen kan der købes mange sjove ting og sager, og så er der HIGHWAY 51, hvor de servere et godt måltid mad.


Lørdag var det tid at forlade Langå Camping, det er også rart at komme hjem igen.


Men det er da helt sikkert, jeg vil leje en hytte igen i min sommerferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar