søndag den 15. april 2012

LINSE KESSLER I AALBORG STORCENTER

Da jeg loggede ind på Facebook igår (lørdag), læste jeg, at Linse Kessler sammen med sin datter Stephanie, mor Ane og Didde, skulle skrive autografer i Aalborg Storcenter.
Det var noget Fuck ! For jeg havde gang i vasketøjet, det var dog nået til tørretumbleren. Så jeg tænkte det skal sgu lykkes at nå til Aalborg.


Kl.11 kunne jeg komme afsted, det tager 2 timer at kører fra Struer til Aalborg Storcenter. Og nu kan jeg ikke lige huske hvordan man finder vej når man kommer ad motorvejen, jeg er sgu før havnet et sært sted i Aalborg hvor man står som Pelle Haleløs.
Så jeg tog motorvejsafkørslen ind til Skørping, der skal man bare kører lige ud, så kommer man til Aalborg Storcenter.


I Aalborg Storcenter var samlet en laaaaang kø, for at hilse på Familien fra Bryggen.


Det burde være arrangeret meget bedre. Linse Kessler & Co. sad på et podie hvor man kunne komme op og hilse på, hvilket er iorden. Problemet var bare, at mange blev  stående på podiet, og så var der folk der snød sig op fra andre retninger.
Der burde have været vagter som sørgede for, at alle kunne nå at komme til.


Linse & Co. skulle være der fra kl.11 til 14, og jeg var der kl.13. Stod i kø i en hel time.


Jeg nåede lige at få fat i Didde inden de forlod podiet. Linse er jeg blevet fotograferet med før, så jeg gik efter Didde.
Men det ærger mig jeg ikke vidste det i fredags, for så var jeg kørt hjemmefra tidligt lørdag morgen. Så kunne jeg have nået at blive fotograferet sammen med dem alle, og ikke mindst, få dem til at skrive deres autogafer på min
Linse Kessler T-shirt.
Men her er jeg så sammen med Didde.
Jeg har det sådan at jeg elsker Linse Kessler, men det er Didde jeg har lyst til.


Se lige her: 
Jeg ved ikke om man kan sige Didde er smuk, men hun er Fandeme dejlig og sexet.
Ligesom mig er hun et legebarn og tilpas skør.
Jo Didde er kvinden jeg kunne ønske mig, at blive gammel med.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Da jeg havde fået hilst på Linse Kessler & Co. tog jeg over til Jensens Bøfhus, hvor jeg fik en lækker bøf.
Så tilbage til Storcenteret hvor jeg afsluttede dagen, med en stor sund soft ice med hele pivtøjet i.


Så fik man alligevel noget ud af sin lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar