En Fredag jeg har gået og glædet mig til, lige siden Vinter. At få SOMMERFERIE. De næste 2 uger; Uge 26 og 27, vil jeg bare slappe af, og tage en bette tur til Aarhus. Og så får jeg Sommerferie igen, i uge 36.
Det har været en rigtig Møg uge på ROSE POULTRY, en uge hvor der ikke var så mange kyllinger. Så der var udsigt til, at få tidlig Fyraften hver dag, men som altid skulle det ikke lykkes. Der er for meget kludder med maskinerne, så i stedet for tidlig fri, stod den på overarbejde. Selvfølgelig kan de timer afspadseres på et tidspunkt, men det er Fandeme også træls, at vi altid skal arbejde over.
Så da jeg fik Fyraften i Fredags, stod en ting klar. Jeg ville på KOMMANDOBROEN , og sidde og sumpe. Oven på sådan en uge, trænger man sgu ærligt talt til, at blive lidt fuld.
Samtidig kunne jeg glæde mig over, at jeg nu har SOMMERFERIE, og sikke et herligt varmt Sommervejr, vi endelig kunne nyde. Så jo, der var noget at fejre.
Først måtte jeg have noget at spise, hos BLUE BY KARMA, bestilte jeg en BMO ( BOLLE MED OST) og en kop kaffe.
Hos Struers nye VINBAR FORET, fik jeg lyst til at smage deres MARTINI ESPRESSO.
Ja tænk sig, nu er Struer sgu kommet på dupperne og blevet så moderne, at man nu også kan drikke en MARTINI ESPRESSO her i byen.
Jo smagen fejler ikke noget, en lækker og smagfuld Cocktail, den er blot RØVKEDELIG at drikke i Struer.
En MARTINI ESPRESSO smager bedst i Aarhus, og det er den rette stemning der gør det. I Aarhus sætter man sig ned og slapper af og nyder livet, og på de cafeer hvor de servere denne Cocktail, er der en god og festlig stemning der giver lyst til, ikke bare at drikke en,
men gerne lige en mere.
Den stemning findes ikke i Struer, på sådan en Solskins Fredag er Struer Gågade lige så øde som på en Vinterdag. Man sidder blot alene og føler, det hele er lidt for kedelig, og man ville ønske man var i Aarhus.
Nu kunne jeg tage på KOMMANDOBROEN, og her var der en rigtig god og hyggelig stemning. på denne Fredag eftermiddag, kom der flere ind ad døren. Så denne Fredag blev sjovere og sjovere.
Jeg har skiftet ølmærke, fra HANCOCK HØKER til HANCOCK 150. Det er Skive Bryggeriets Jubilæums øl, brygget i anledning af HANCOCKS 150 års Jubilæum.
Og de små SALMARI fik jeg også nogle stykker af, og et par kopper kaffe.
Jeg sluttede Fredagen af ovre på CENTERPUBBEN, hvor jeg fik ringet efter en GUL TAXA , så jeg kunne komme hjem og sove.
I dag vil jeg ikke på værtshus, for i aften kommer der en god Dansk film på TV-2 "BØRNENE FRA SØLVGADE".
Så jeg har været ude og handle ind til, en hyggelig aften herhjemme.










Ingen kommentarer:
Send en kommentar