2 steder i Struer, kunne man på en Tirsdag, fejre SKT.HANS AFTEN. Det var på CENTERPUBBEN, og hos
STRUER FISKERIFORENING.
Jeg valgte STRUER FISKERIFORENING, for de arrangerede en Grill aften, hvor man selv skulle medbringe det mad man ville have på Grillen.
Jeg plejer aldrig, at kunne deltage til et SKT.HANS arrangement, når det foregår en hverdagsaften. Og her hvor jeg bor, er det FORBUDT AT GRILLE, ikke kun på sin egen altan, men også på udendørsarealerne.
Så det er sgu mange år siden, jeg har været med til en Grill Fest.
Så jeg smuttede i REMA 1000 , efter
BRØD OG
BØFFER.
Og så forbi STRUER SMØRREBRØD, da grillen først bliver startet op kl.17. Så jeg tænkte, jeg hellere måtte få noget ordenligt at spise.
DAGENS RET var, GRYDERET MED RIS.
Nu ved man aldrig hvor festlig sådan en Tirsdag, kan mande sig op til i Struer. Så jeg pakkede alle mine ØL-KORT, og tog af sted.
Først på BUBSI og varme op med et par kolde fra HANCOCK.
Så om på Havnen.
Ved STRUER FISKERIFORENING er det faktisk det eneste sted, jeg drikker CARLSBERG. Det er fordi jeg gider ikke en CARLSBERG der blot er kølig, og da slet ikke lunken. En CARLSBERG skal være iskold, og det er de altid hos STRUER FISKERIFORENING.
At sidde på Havnen i Solskin og varmt vejr, og drikke iskolde øl, giver en god stemning.
Og kl.17, blev der tændt op i Grillen.
Jeg fik mine Bøffer og Brød på, og snart kunne man spise.
Mine Burgere er måske ikke så kønne, men bøfferne var gennemstegte som de skulle være, de smagte nu ganske udmærket.
Aftenen blev også hyggelig, men jeg sad og fik lyst til en DESSERT.
Ved 9-tiden sagde jeg tak for i aften, og gik om til LARSEN.
Her kunne jeg nyde en kølig DESSERT.
Og så sluttede jeg denne Tirsdag aften af, på
KOMMANDOBROEN Med en God nat Bajer, og så fik jeg ringet efter en GUL TAXA.












Ingen kommentarer:
Send en kommentar