mandag den 22. juni 2026

SPRIT BANKO SPILLER MINIGOLF

 

Denne Sæson afslutning på SPRITBANKO CENTERPUBBEN, skulle foregå omme på Havnen. Vi skulle ud og spille; MINIGOLF. 


Jeg holder Ferie, derfor valgte jeg, at lade BLONDINEN blive hjemme, og gå derned. I tilfælde af, det skulle gå hen og blive meget morsomt.


Vi skulle mødes på CENTERPUBBEN , hvor dem som havde lyst,


kunne få stillet sulten, inden vi skulle om på Havnen.


Vi kunne ikke have ønsket os, et bedre vejr. Solen bagte fra en skyfri Himmel, og sendte temperaturen på Himmelflugt. 

På Denne Søndag var der mange mennesker på Struer Havn, der var afslutning på STRUER MOTORSHOW, og der havde åbenbart også været noget sejllads. De var alle i færd med at læsse biler og både på trailere, det gav meget trafik. Og så var der en del mennesker ved Isboden, vi var dog så heldige, at vi kunne have Golfbanerne, næsten for os selv. Vi slap for at stå i kø, for at komme til at spille.


Golfbanerne på ved STRUER MINIGOLF, er nogle flotte baner. Jeg syntes de fleste steder hvor der bliver tilbudt Minigolf, er banerne lavet af blik eller aluminium. Baner der er bulede og skrammet, og boldene ikke triller som man forventer.

Banerne ved STRUER MINIGOLF, er lavet af kunstgræs. Det gør at boldene triller nemt, så man behøver ikke at slå så hårdt, og man skal ikke bruge mange slag, for at få sin bold i hul.


Undervejs var der en ØL PAUSE, og inden vi skulle til 


HUL NR. 18, holdt vi Spisepause, da vi alle skulle afslutte i fællesskab. 


Der var Sandwich og flere øl i pausen.

Måske vi ikke skulle have holdt så lang en Spisepause, for nu havde spillet faktisk gået ret godt på de andre baner, også for de utrænede. HUL NR.18 drillede alle, om det var fordi pausen var for lang, skal jeg lade være usagt. Men det kunne jo være, vi måske burde have ventet med at spise, til vi alle var kommet igennem alle 18 huller.


Der var fine præmier til 1.2.3 PLADSEN, og en trøstpræmie til den, der blev nummer chok. 

Vi syntes alle det var en skide skæg eftermiddag, alle havde moret sig, og var enige om, succesen bør gentages. Men det bliver nok ikke i år, det bliver sikkert først til sæson afslutning af SPRITBANKO, til næste år.


Efter spillet, fulgtes vi om til CENTERPUBBEN.


Det blev lige til en times hygge, for det var en Søndag aften, hvor de fleste skulle op og på arbejde Mandag morgen. 


Jeg fik ringet efter en GUL TAXA, og så hjem.

Det var lidt for tidligt at gå i seng, men på TV-2 var der kun fodbold og ingen Nyheder.

Men på DR1, 

var der en Naturfilm. Den film kunne jeg sidde og hygge mig med, inden det var sengetid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar