søndag den 13. september 2020

COVID-19 TEST I LEMVIG

 I min E-box fik jeg en invitation til Covid-19 test, da jeg længe har gået og tænkt, man burde nok tage sig sammen til at få foretaget sådan en test, passede det godt nok, man fik en invitation. 

Jeg valgte at tage til Sygehuset i Lemvig, det passer så glimrende med at bussen holder lige ved døren. 


Vi var kun 3 der var mødt frem, så det var hurtigt overstået. At få den der vatpind stoppet ned i halsen, og så den ispind der holder på tungen. Der må jeg sige jeg er glad for jeg holdt mig ædru i går, ellers fik man nok hurtigt brug for en spand. 


Jeg tog med bussen fra Struer kl. 10:05, og var i Lemvig kl.10:40, og skulle først have været til kl.11, men fordi vi kun var 3 fremmødte kom man til lige efter man var steget af bussen.

Bussen hjem kører først kl.13:20, så nu var der god tid til Søndags hygge i Lemvig.

Jeg tog på Cafe Larsen, og her fik jeg en Snitzel,

og en fadøl. 

Bagefter kunne jeg nå en øl på Pigernes.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar