mandag den 1. februar 2016

DANSK SLAGER PARADE 2016

Normalt har jeg aldrig tid til de store oplevelser om søndagen, fordi den dag bruger jeg ofte på; enten at køre hjem fra en begivenhed jeg har været til i weekenden, eller besøge min mor, eller tøjvask.
Og så er der det, at jeg jo skal i seng kl.19 på grund af mine arbejdstider, så jeg kan heller ikke rigtigt nå at opleve noget.

Men igår var der endelig en mulighed for at få en god oplevelse, på en søndag.
www.danskslagerparade.dk

I Folketshus i Struer, skulle der være Dansk Slager Parade 2016, om eftermiddagen.


Jeg stod tidligt op søndag morgen, og var i Loop for at træne inden jeg hentede rundstykker.

Og inden jeg skulle afsted til koncert tænkte jeg, hvorfor ikke gøre denne søndag lidt mere hyggelig ?
Derfor kørte jeg ud til Jensens Bøfhus i Holstebro, der var sørme mange mennesker på sådan en søndag til frokost.
Men der var et ledigt bord til mig, jeg fik en god bøf med pebersovs og flødekartofler, en lille fadøl, og til dessert Belgisk kage med soft ice.

Det kom til at passe med at komme hjem til Struer igen, og komme ind i Folketshus og finde en plads.

Der var stuvende fuld flest pensionister, så det blev en pæn koncert uden de store benspjæt.
Man sad nu ellers der og ønskede det ikke var søndag eftermiddag, men i stedet en lækker lørdag aften, med en hel flaske Rom, og et par festlige party piger, og så Dansk Top fra dengang da Jørn Hjorting var knæhøj karse. Så var det sikkert, Vi holder fest hele natten, lige til Johnny Reimer lukker og slukker med Sikke en Fest vi har haft nu i nat.
På denne søndag eftermiddag, bestod Paraden af:
Klaus & Servants, Lise Haavik, Kristian Rusbjerg, Peter West,  og Dario Campeotto, som jeg her er fotograferet sammen med.
Anne Herdorf skulle også have været med, men måtte melde afbud, i stedet var der en anden popsangerinde jeg ikke husker navnet på.

Det kan godt ske Dario er blevet gammel, men for pokker som kan han da stadig synge, og de kække bemærkninger bliver affyret fra hoften.

I det hele taget var der en god lun stemning, den gode musik de sange vi alle kan huske skaber det gode humør, og de sjove bemærkninger som også falder i god jord her i Jylland, gav de gode grin.

Og så var der en pause, med tid til kaffe og kage. Og så fortsatte festen en times tid mere.

Så jo, det var en god oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar