lørdag den 10. august 2013

NESCAFÉ DOLCE GUSTO

I Bilkas tilbuds avis kunne jeg læse, de i denne uge har tilbud på den spændende kaffemaskine Nescafé Dolce Gusto.

Så idag kørte jeg en tur i Bilka i Holstebro.

299 kr. er prisen, så det er ikke maskinen der er dyr, det er tilgengæld de produkter man kan købe til maskinen.

44 kr. for de forskellige kaffe, te og kakao produkter. Så det er ikke noget jeg vil drikke i dagligdagen, til daglig bliver det den almindelige kaffemaskine jeg bruger.

Den nye er så det lille luxus jeg vil nyde i weekenden.

Da jeg kom hjem skulle maskinen prøves, og den er let at bruge og det tager ingen tid før man har en kop varm drikke. Jeg valgte kakao med flødeskum, det smager lækkert.

Det er min mening jeg vil have købt hele sortimentet, så man har lidt forskelligt at byde på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar