lørdag den 13. april 2024

FØDSELSDAG PÅ HOTEL TØMMERGÅRDEN

 

I Påsken var jeg på HOTEL TØMMERGÅRDEN i Hvidbjerg, hvor der blev indbudt til Gammeldaws mad. 


Og det var noget lækkert mad, bl.a. var der GULE ÆRTER, en ret det er længe siden jeg har smagt. 


I går blev der budt til fest igen, på HOTEL TØMERGÅRDEN. Anledningen var, Kromutter Pernilles fødselsdag. Hun fejrede hun bliver 28 år, så vi drillede hende med, at om 2 år, står den på PEBER. 


Kl.14:06 skulle jeg med toget, og jeg havde købt en gave til Pernille.


Jeg husker fra Juleaften, at hun er glad for PORTVIN, heldig nok, blev hun glad for gaven.

Fra kl.16 til 18, var der mad og gratis øl. Atter fik vi noget lækkert, at spise.


Underholdning skulle der også være i dagens anledning, det var livemusik.

Men jeg har så ofte fortalt om dem her i RYGERKUPEEN, og de skal jo ikke gå hen og blive en følgeton, hvorfor jeg denne gang nægter at omtale dem.

Jeg viser blot kasketten, 


og fortæller at det var : TOPUNDERHOLDNINGEN FRA STRUER.

Jeg kunne godt mærke, jeg havde drukket en del øl. Og det tror sgu Pokker ! For man morer sig altid, i det gode selskab man løber ind i, på HOTEL TØMMERGÅRDEN.

Det kom til at passe med, jeg kunne tage med toget tilbage til Struer, kl.20:30.

Nu tror jeg først jeg får tid til en tur derop igen, når det bliver sommer.


I dag har jeg indtil videre kun den plan, at jeg skal på DET LILLE APOTEK, og putte penge i min Spare Bøsse. Og så har jeg en tøjvask kl.15, så der kommer ikke til at ske det vilde i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar