søndag den 14. august 2022

SMUT TIL SILKEBORG, DRUK I STRUER

 

Det har man ventet på flere mdr. nu, at få en Lørdag uden regn og blæst.

På sådan en helt fantastisk Lørdag, med 30 graders varme, skal man ikke blive herhjemme. Ind på Arriva og købe en ONE-DAY BILLET, og så gik turen til Silkeborg.


Jeg fandt et bord ved Restaurant UNDERHUSET, det var et dejligt sted at sidde, lige i SOLEN. Og så var der Jazz musik. 

En tjener kom til mit bord, og så kunne jeg bestille mad og en fadøl.


Jeg bestilte Gravad Laks, en fadøl og en snaps. Det er så længe siden jeg har nydt en snaps til min frokost, i det gode vejr, syntes jeg fortjener at skylle halsen i en kold snaps. 

Efter at have spist, syntes jeg ikke der var mere jeg skulle i Silkeborg, i denne omgang. Så jeg gik op til banegården igen, hvor jeg kunne nyde en håndbajer, inden toget kom.


Hvor er det herligt jeg nu ejer en el-scooter, jeg kørte til stationen på om morgenen, så kunne jeg hurtigt lige køre en tur hjem da jeg var tilbage i Struer.


Hjem og få skiftet hat, og af sted igen. Jeg skulle op på Det lille Apotek, da kromutter Vibeke fejrede sin fødselsdag.


I dagens anledning var der gratis mad, og livemusik.

Heldigvis skulle musikken foregå i Gårdhaven, det var dejligt at sidde der i varmen,


og nyde iskolde Fadøl, og den gode stemning.


Kl.16 skulle der være livemusik, med duoen: 2 TO GO. Det var der ingen af os, der ønskede de gjorde. For de var knageme gode, så det var glædeligt at de 2 blev i 4 timer.

Men kl.18:30 smuttede jeg, da jeg skulle om på Havnen.


Her skulle der atter være livemusik med KLITDREGNENE, ved Struer Funpark.


Lige som sidst Klitdrengene optrådte på Havnen, blev de også denne gang en succes, med deres blanding af Sømandssange og lidt Johnny Madsen og Tørfisk.

Så var det også på tide jeg kom hjem ad igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar