lørdag den 19. juni 2021

TOMMY HILFIGER SMART I EN FART

 

Om kun en uge får jeg Sommerferie, i ugerne 26-27-28. 

I min ferie vil jeg et par gange til Aarhus, og i weekenden i uge 26 tager jeg til Frederikshavn.

Så jeg syntes jeg trængte til at få lidt nyt tøj, at tage på. 

Jeg var inde på Tommy Hilfiger hjemmesiden, her fandt jeg hvad jeg kunne bruge. Det er nu meget nemt, bestiller og betaler, og et par dage efter modtager jeg min pakke med UPS.

UPS sender mig en mail, hvor man aftaler hvorledes jeg modtager pakken. For en sikkerheds skyld, bad jeg dem om at aflevere pakken hos Gimsing Kiosken. Der hentede jeg pakken i går. 


I pakken var de ting jeg havde bestilt, kasket, bælte,


og de strømper I ser øverst, de kaldes Footie. 

Mine fødder er ikke så pæne at vise frem, så når jeg vil have sandaler på i byen, pynter det med et par Footie.


Et par sandaler købte jeg også, i alt har jeg købt for 1500 kr. hos Tommy Hilfiger. 

Hvor er det rart man kan stole på, man modtager de varer man har bestilt, og at de lever på til mine forventninger. Og så at man kan stole på det transport selskab, der levere mine varer. Det gør jeg inden længe, vil købe lidt mere tøj. 



Det var en Lørdag hvor vejret var lunt, så hvorfor sidde herhjemme og se TV ?

Jeg gik en tur ned på havnen, hvor jeg fik en is. 


Nu havde jeg mit Øl-kort med, og tog på Det lille Apotek.

Meningen var jeg kun ville have et par øl, og så gå hjem.

Men klokken blev 16, og så var det tid til at rafle om priserne.

Første øl fik jeg for en femmer, de næste blev en anelse dyrere, to for 9 kr.  og en til 16 kr. 

Kl. 18 var det forbi, så aftensmaden blev en Hotdog i Pølsevognen.


Lige overfor Pølsevognen har vi jo, Bette Kro. Der tilbragte jeg resten af Lørdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar