fredag den 4. juni 2021

SKINKESØM PÅ IRISH PUB

 

Det er ved at være længe siden jeg sidst var på Irish Pub, i går var der Åbent By Night i Vinderup, og det blev også fejret på Pubben. Så syntes jeg det var på tide, at kigge derud til en hyggelig eftermiddag.


I anledningen af  fodbold EM  har de fået CARLSBERG i hanen, så nu kan man vinke med klaphatten mens man nyder en kold i flere størrelser. 

For 70 kr. får man 1 liter Carlsberg i et glas der har lagt i fryseren, så det er en dejlig kold øl man får serveret. Det blev dog kun til den ene, resten af eftermiddagen og aftenen med, holdt jeg mig til øl i almindelig størrelse. 


Kl.17 skulle der være live musik, og der blev serveret gratis pølser.


Det var nogle velsmagene skinkesøm vi kunne sætte tænderne i. 


Live musik var med Mike, han lagde ud med at spille mit favorit nummer: Street of London. 

Han nøjes nu ikke kun med at spille Engelsk og Irsk Folkemusik, der var også plads til Country og Blues, og en lille kop Rock. 


Jeg ville nå at få en God nat bajer på Bette Kro, hjemme i Struer, så jeg tog med toget lidt i 8.

Så kunne jeg nå et par øl inden lukketid, og få bestilt en Taxa.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar