lørdag den 26. juni 2021

BRUNCH PÅ FLAMMEN

 

Nu har jeg Sommerferie, og det skal naturligvis fejres.

Det passer så fint, at FLAMMEN igen byder på Brunch. 

Når man bor i Struer, er det nemmest at tage til Aarhus, hvis man vil på Flammen. Det er en One Day billet til Arriva, og op og med toget kl. 7 om morgenen. 


Sikke nu en fornem Brunch buffet de har på Flammen, og til kun 139 kr. + tilkøb til Drikkebaren for 49 kr. Så må man bælle al den kaffe, te, varm cacao, og iskold juice i sig man kan. 

På Buffeten er der alt hvad man har lyst til at spise, det er længe siden jeg har smagt Øllebrød med flødeskum, så det lagde jeg ud med. 

Det er skønt man har god tid til at nyde maden, man er ikke tidsbegrænset og skal spise i al hast. Man er velkommen til at blive fra de åbner kl. 9:30 til Brunch buffeten lukker kl. 14. 


Men så længe bliver man ikke hængende, og så fordi man når til det tidspunkt hvor man bare er mæt og ikke orker at spise mere.

Det var lige på det tidspunkt, hvor man nu trænger til at få en øl.


En Top og en Underberg, kunne jeg lige nå på værtshuset Hos Anders, inden jeg skulle med toget til Vinderup. 

Men det er bestemt ikke sidste gang jeg var på Flammen, den der Brunch vil jeg jævnligt tage til Aarhus for at få. 


I Vinderup tog jeg på Irish Pub, her var der en skøn stemning. 

Vi proppede mønter i Juke Boxen, og så var der ellers fest hele eftermiddagen.

Vi drak øl og Gin Has, 

men jeg glemte at spise aftensmad, eller rettere min aftensmad denne Lørdag var Sutter.


Da EM fodboldkampen gik i gang blev der stille på Irish Pub, de må ikke vise kampen på pubben, så folk tog hjem for at se fodbold. 

Efterhånden syntes jeg det var på tide at daffe af, og tog hjem. 

Da jeg kom til Struer, var pølsevognen lukket. Men så kunne jeg tage på LARSEN, og få en flødebolle og en kop kaffe.


Og så sluttede jeg min Lørdag aften af, på Bette Kro. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar