søndag den 6. juni 2021

BØF MED LØG & BIERSTUBE

 

I Go' Morgen Danmark Lørdag morgen, stod menuen på Bøf med Løg og Spejlæg, i anledningen af det var Fars Dag.

Nu skulle jeg heldigvis ud til Bierstube i Holstebro, derfor ringede jeg til Raadhus Kælderen og fik bestilt bord til frokost. 


For jeg ville da også have en Bøf med Løg og Spejlæg, men først en lun Fiskefilet.

Og så syntes jeg det var tiltrængt med en snaps og fadøl.

Desserten indtog jeg på Espresso House; 



Chokoladekage og Cappuccino.








Kl.14 kunne jeg sætte mig til bords på Bierstube, her skulle være livemusik, dog først kl.17. 


Så kunne jeg sidde i det lune sommervejr, og nyde nogle fadøl og en enkelt Underberg. 


Ham som skulle optræde, ankom så han kunne få sit grej sat til og præcis kl.17 gik koncerten i gang.


Det var Hoe, som skulle optræde. Jeg spurgte ham hvor Hawkeye var ? 

Jamen han er hjemme i England, og kan ikke komme til Danmark grundet Brexit.

Hawkeye & Hoe, har jeg oplevet mange gange, og de er altid gode sammen. Og har denne her sindssyge Britiske humor. 

Hoe uden Hawkeye, det går såmænd ganske udemærket. 

Jeg gik over til at drikke min favorit øl:


Hoe skabte en rigtig god stemning, men da jeg gerne ville nå en God nat bajer hjemme i Struer, måtte jeg nå toget inden kl. 20.

I Struer tog jeg først på Bette Kro, her kom der gang i festlighederne.

Ind ad døren kom en flok glade Københavner tøser, hvad de laver herovre i det mørke Jylland, fandt jeg aldrig ud af. 

Men hvor var de dog søde, og ville have et foto af mig. Helt i oden, men så ville jeg have en selfie sammen med, det var godtaget.



Jeg ville lige nå en sidste øl på Det lille Apotek, her fejrede de at Gårdhaven netop er blevet i stand sat.

Her fik jeg en god nat bajer, og bestilt en Taxa. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar