fredag den 25. juni 2021

& NU R DET SOMMERFERIE

 

En herlig Fredag at vågne op til, tage på arbejde, og heldigvis ingen overarbejde.

Så til Fyraften havde jeg den fornøjelse, at kunne tage hjem til 3 ugers velfortjent Sommerferie. 

Jeg havde gået og grublet over, om jeg skulle ud og fejre det i dag ? Men nej, jeg venter til i morgen.

Som I ser på mit tøjvalg, står den bare i aften på hjemmehygge, og tidligt til ro. For i morgen, skal der festes. 

Her til eftermiddag var jeg oppe og få foretaget en Lyntest, og som altid er jeg sygdomsfri. 

Bagefter var jeg hos Meny og hente smørrebrød.


Nu står den på Sommerferie, i hele tre uger. I morgen tager jeg ud og fejre det.

Kl.7 er det med toget til Aarhus, hvor jeg har bestilt bord på Flammen, som nu atter tilbyder Brunch.

Der efter går turen til Vinderup, hvor den skal have så hatten passer, på Irish Pub. 


På Torsdag rejser jeg på ferie, det var vigtigt for mig at komme af sted, inden jeg skal have Vaccine stik nr. 2.

Turen går til Frederikshavn, og kommer hjem igen på Lørdag.

Så er vi fremme ved Uge 27, hvor jeg skal vaccineres d. 7. Juli. Se så er jeg Færdig vaccineret, og det kan jeg så fejre Lørdag d.10. Juli på Bubsi, hvor der er Ålegilde. 

I uge 28, vil jeg se om der ikke kan blive råd til, endnu en lille ferie rejse. Hvor turen da går hen, har jeg ikke besluttet endnu.

Men så er vi nået der hen hvor min Sommerferie er forbi, for Mandag i uge 29, begynder jeg på arbejde igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar