fredag den 18. juni 2021

PINDEBØF PÅ DEN GLADE PINGVIN

 

I Lørdags var jeg til Sprit Banko på Irish Pub i Vinderup, hvor jeg vandt hårplejeprodukter. Det kunne jeg ikke bruge til noget, heldigvis var der en pige som vandt et Gavekort, til Den Glade Pingvin i Struer. Det havde hun ikke brug for, men kunne godt bruge de hårplejeprodukter som jeg havde vundet, og forslog vi byttede gevinster.

Jamen hvorfor ikke ? Så var vi to glade mennesker, der kunne gå hjem med en gevinst man kunne bruge. 


Jeg fik bestilt bord på Den Glade Pingvin, og var der nede og spise i går.


Jeg bestilte deres mest berømte menu: Pindebøf.


Bagefter var det min mening jeg ville hjem igen, men kunne se der ikke var en skid at se i fjernsynet. Hvorfor skulle man så, tage hjem ?

Jeg besluttede mig for, at tage en Sprit Runde i Struer. 


Første STOP på ruten var Bette Kro. 

Her mødte jeg Thi-Hi, han fortalte at d.10.Juli er der Ålegilde på Bubsi.

Jeg sagde til ham det var godt nok meget heldigt han fortalte mig det, for Bubsi var nemlig det næste stop, på min Sprit Runde. 


På Bubsi kunne jeg få brugt det Øl-kort jeg fik sidste år. Og så fik jeg mig tilmeldt; Ålegilde Lørdag d.10. Juli. 

Det kan ikke passe bedre med, at Onsdag d.7. Juli skal jeg have vaccinestik nr.2. Så d. 10. Juli kan jeg altså fejre jeg så er Færdig vaccineret, med et Ålegilde. 

Thi-Hi ville ikke med videre i byen, han bor lige over for Bubsi. Men jeg ville lige op på Det lille Apotek, og afslutte min Sprit Runde. 


Jeg har et klippe kort til Det lille Apotek, med 8 klip tilbage. Dem må jeg have fundet en anden dag, for jeg kunne sgu ikke drikke flere øl.

Så jeg sluttede min Fredag aften i Struer af med, EN GUL FLYVER.

Altså en Snaps med Citronvand.

Og så fik jeg ringet efter en Taxa, det var på tide at komme hjem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar