mandag den 6. maj 2019

SÆLGES : PEUGEOT 107.

Rap salg ved fordøren. 

PEUGEOT 107  Årgang 2012. Kørt 156.000 km. 

Nu kan du blive den glade ejer af det gule lyn, en yderst velholdt Peugeot 107.
Jeg kan dokumentere jeg har overholdt samtlige service eftersyn samt undervognsbehandling, og 2 gange syn,
og så har den netop fået skiftet kobling. 

Du får en pålidelig bil helt uden rust, men desværre med en enkelt Bilka bule i højre side, og et par stenslag ved bageste nummerplade.

Bilen er udstyret med læderrat og et stereoanlæg med 4 højtalere.

Udendørs er bilen udstyret med LED kørelys, og tågelygter både foran og bagpå. 

Og så har den sommerdæk på flotte sorte 14 tommer alufælge, der medfølger vinterdæk på hjul, de bliver opbevaret hos Bojsen Biler i Holstebro. 

                 PRIS  19.000 KR.




Ønsker du at købe min Peugeot 107, kan du kontakte mig på Facebook.
Og MESSENGER 

Eller min E-mail:
n71uon@gmail.com 

Med venlig hilsen:
Lars Kristiansen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar