lørdag den 4. maj 2019

ANNETTE HEICK PÅ ST.TORV I HOLSTEBRO.

I går havde jeg bare en Flad Fredag, skulle blot en tur forbi Irish Pub i Vinderup.
Nu hvor Skipperkroen i Struer lukker, er den Sparebøsse også ophørt. Men jeg er stadig med i Sparebøssen på Irish Pub, derfor skal jeg derud en gang om ugen, og putte penge i min lille sprække.
Jeg var standhaftig, det blev kun til 1 øl, og nu jeg var i Vinderup, kunne jeg lige så godt spise aftensmad på Nørregades Køkken, der i går aftes var Frikadeller med stuvede hvidkål.

Her til formiddag ( I dag Lørdag ), kørte jeg min bil ud til STRUER CAR WASH.
For nu er det alvor, i løbet af denne uge sætter jeg min bil til salg. Gu' er det trist, nu man har haft bil i så mange år. Men jeg må bare se i øjnene at jeg ikke længere har råd til at have bil.
Min gule Peugeot 107, sætter jeg til salg i Gul & Gratis, og her i Rygerkupeen. 

I Torsdags var jeg ude hos ham som ejer Struer Car Wash, og der fik jeg lavet aftalen om Lørdag kl.10, og at det ville koste 1500 kr.
Kl.10 var jeg ude med den, og kl.13:30 kunne jeg hente min bil igen.
Hold Kæft ! Hvor er min Peugeot blevet flot, den er fuldstændig rengjort udvendig og indvendig. Så nu lugter den ikke længere af Fjerkræslagteri, nu ser den ud og dufter som en helt ny bil.
Det er også derfor mens den endnu ser ud og dufter som en ny bil, at den hurtigt skal sættes til salg.

Tidspunktet hvor jeg kunne hente min bil passede fint med, jeg kunne nå til Holstebro og opleve Annette Heick.

Hun er på rundtur i med denne varevogn "GANG I DANMARK", som flere af vores sangere/sangerinder har optrådt med, rundt om i landet.

Jeg har alle dage syntes godt om Annette Heick, har dog aldrig haft fornøjelsen af at opleve hende on stage, kun i fjernsynet.
Hun er en lækker kvinde, og det kommer man ikke udenom. Men hun kan også synge, og så har hun humor, og fortalte små anekdoter om sin far Keld Heick. 
Annette Heick optrådte i dag med de gode gamle Grand Prix hits, og det lykkedes hende at få folk til at synge med. 

Bag efter tog jeg på Bierstuben hvor jeg fik en Rød Tuborg.
Bilen var med i byen, så det blev kun til den ene øl.

Jeg gad ikke at tage hjem og få lavet en opvask, så jeg tog på Jensens Bøfhus.
Jeg kom lige til rette tid, til stadig at kunne nå at få Frokost Bøffen.
Jeg bestilte bare den og en cola. Sagen var bøf, den havde fået lige den tid den skulle have på panden, min bøf var mør saftig og gennemstegt. 

Hvad der kommer til at ske i aften, ved jeg ikke helt endnu.

For jeg har 47 øl-kort liggende til Det Lille Apotek i Struer, som jeg har vundet til Sprit Banko.
Disse øl-kort skal ikke blot ligge i min skuffe, de skal på et tidspunkt leveres tilbage.
At få brugt alle 47 øl-kort på en gang, kan jeg ikke klare. Men hvis jeg nu tage 10 stykker i baglommen, så er der til jeg kan få en gratis tur i byen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar