tirsdag den 23. februar 2016

TANTRA SEX - ER DET KVINDENS MAGT OVER MANDEN ?

I dag holder jeg en ferie/fridag, og dette benyttede jeg mig af i går aftes hvor jeg ikke skulle tidligt i seng.

Der var et Talk Show/ foredrag om Tantra Massage og Sex, som blev afholdt i et lokale ved Matas, af Tantra massøren Pernille.

Lad mig nu bare sige, Pernille er en køn rødhåret kvinde, som med intelligens og et lunt glimt i øjet gav os tilhører en forståelse for hvad Tantra er for en størrelse, og hvordan det kan udføres og opleves både for mænd og for kvinder.

Vi var en pæn flok tilhører på sådan en mandag aften, og folk turde i denne forsamling godt at stille spørgsmål og kommentere det Pernille fortalte os.

I pausen var der kaffe og kage.

Hvad jeg fik ud af talk showet:

                                 Tantra sex

Det er ikke noget for mig, det handler om man(d) ikke må komme men skal holde sin udløsning tilbage.
Der kan jeg hurtigt regne ud hvis man lever i et parforhold, at det bliver kvindens magt over manden.
Kvinder vil gerne have kontrol og magt, og alt skal helst være perfekt og ose af pænhed. Her er tantra sex perfekt for hende, hvor manden ikke sprøjter ud over hende, og  der bliver ingen pinlige pletter på sengetøjet.

Så det der med at komme rigtigt, bliver noget man kun gør når hun ikke er hjemme. Og på den måde forbliver onani for mænd,en skamfuld handling.

Når piger onanere og fortæller at de gør det, bliver de rost til skyerne. For så er de helt fremme i bussen, og er en stærk og moderne kvinde.
Og det er også rigtigt ! For en kvinde der tør røre ved sin egen kusse, er nemmere for en mand at give orgasme.

Men en mand der onanere, det anses for at være klamt og skamfuld. Og denne holdning bliver han påduttet allerede som dreng af sine forældre.
Mor der grundigt undersøger og kommentere drengens underbukser, inden hun smider dem i vaskemaskinen. Og han skal svare på hendes pinlige spørgsmål om hvem han dog drømmer om, siden han har brug for at gøre sådan noget ?

Og faren der bare vader ind på drengeværelset, for døren er ikke låst, for låser han sin dør, står forældrene med spørgsmålet, hvordan skal vi så komme ind til dig, hvis du pludselig skulle blive syg ?
Så de vader ind på værelset ved sengetid, og i løbet af natten når de alligevel er oppe og tisse.
Og når drengen bliver voksen og flytter hjemmefra og finder en kæreste, overtager hun forældrenes rolle med at holde øje med ham.
Hun holder det ikke for sig selv, vennerne får det også at vide. Og en dag kommer hendes mor på besøg, for hun ved sørme også at han onanere.
Og så får han ellers en skideballe for det kan han ikke tillade sig, for kæresten bliver nød til at kunne stole på han ikke gør sådan noget svineri når hun lader ham være alene hjemme.
Og får at vide at det ikke noget en mand har brug for at gøre, når han lever i et parfold, og at det kan sammenlignes med utroskab og et tillidsbrud.

Så uanset hvor godt de præsentere Tantra sex for mig, vil jeg aldrig gå med til det.
For en kvinde kan altid præsentere magt som noget lækkert, særligt hvis det er en magt hun gerne vil opnå.
Og så kan man ikke slippe alligevel, for hvis det nu er lykkes for hendes veninder at opnå den magt over deres fyre, vil de begynde med at drille hende med at hun er for eftergivende og måske er lidt for svag.
Og så vil jeg få det skudt i skoene, om jeg ikke elsker min kæreste ? Jo selvfølgelig gør jeg det.
Om jeg så syntes hun skal tabe ansigt overfor sine veninder ? Næ det skal hun da ikke.
Jamen så er jeg tvunget til at føje hende, så hun kan genvinde sit selvværd og sine veninders respekt.

Derfor vil jeg ikke have en kæreste, jeg lever fint med at være single, at jeg kan gøre lige hvad jeg har lyst til uden at skulle stå til regnskab over for nogen.
Og så får jeg lidt fri sex når jeg ind imellem tager i Swingerklub, for de kvinder der kommer der kan jeg nu godt li. Der er ikke så meget pis med dem, og de bliver ikke sure hvis man sidder og tager sig en spiller, nogen gange vil de bare gerne have lov at give en håndsrækning, og så kan jeg bagefter få lov at give dem en sprøjte orgasme.

Det er ikke pænhed det er ikke perfekt, men en lille smule pervers og skide hyggelig sex.

                             TANTRA MASSAGE

Det kunne jeg langt bedre tænke mig at prøve, også fordi det ikke handler om sex. Der er ingen happy end, ærligt talt det kunne jeg nu heller ikke tænke mig, jeg tror det ville være at gå for langt.
Så ville jeg da hellere besøge en af de piger der har et afslappet forhold til det at give et handjob.

Tantra massage handler om at gå grundigt til værks, virkelig at få vækket kroppen turde slappe af og nyde at blive berørt, få alle spændinger og ømme punkter masseret ud af kroppen.
Og ikke mindst, at få ryddet op i sit bagagerum. Alt det der nager og gør ondt, som forhindre dig i at være glad.

Jeg har rigtig meget lort i mit bagagerum som jeg trænger til at komme af med.
Jeg er adoptivbarn, jeg blev smidt være lige da jeg blev født. Mine biologiske forældre kender jeg intet til, og har aldrig mødt dem.
Efter fødslen blev jeg sendt på et spædbarnshjem, hvor jeg ikke aner hvordan jeg blev behandlet af de voksne der var der.
Jeg fik nogle adoptivforældre i Jylland, og de har været gode nok, gav mig en nogenlunde tryg barndom.
Men jeg fik så også nogle fætre og kusiner, og hos dem har jeg aldrig været inden for i varmen. Da jeg var teen ager forsøgte jeg at arrangere en fætter/kusine fest, men de sagde det ikke havde deres interesse, og at de slet ikke har brug for mig, de har nok i dem selv.
Den gang slog det hårdt, men i dag som voksen er jeg sgu ligeglad. Og jeg har sagt til min mor at den dag hun er væk, så har jeg ikke længere nogen familie, så kommer jeg aldrig mere til at se disse mennesker.
Jeg har sgu oplevet så mange nederlag og svigt gennem mit liv og er van til at rejse mig igen, så det lille bump på vejen klarer jeg sgu også. Jeg skal nok komme videre, måske langt stærkere fordi jeg så ikke længere behøver at bekymre mig om dem.
Alligevel kan jeg godt mærke at på nogle punkter trykker skoene ret hårdt, der er noget der trænger til at blive lettet. Jeg trænger til at opleve flere glæder og færre nederlag, og kunne jeg så bare få lov at få en enkelt succes. Sådan en hvor jeg endelig kan strække begge arme helt i vejret og råbe:
Yes I did it !

Og det er det Pernille kan, hun kan ikke love succes. Men hun kan med tantra massage og personlige og dybe samtaler, fjerne det der gør ondt det der trykker. Og få dig til at se og opleve glæden ved livet, gøre dig en smule stærkere give dig lidt mere mod.
Så jo; jeg vil ud til Pernille og have en omgang Tantra massage.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar