lørdag den 20. februar 2016

FREDAGS BAR I AALBORG

Fredag aften skulle jeg til Fredagsbar i Aalborg, så det var hurtigt hjem fra arbejde komme i bad og ud af døren, kufferten havde jeg pakket torsdag aften.

Det gik let at komme igennem trafikken, så to timer efter jeg var kørt hjemme fra var jeg ved Hotel Cabinn. Og da jeg var booket ind og mine ting var båret op på værelset, var jeg klar til Aalborg.

Jeg havde bestilt bord HOS ISIDOR HENIUS
                                       Smørrebrød & smagen af Aalborg.

Den restaurant er så absolut mit favorit spisested i Aalborg, det er så lækkert og alt er hjemmelavet økologisk pålæg.

Jeg bestilte et stykke med roastbeef, og et Stjerneskud.
Du milde, aldrig har jeg set et så flot pyntet Stjerneskud. Og til dessert fik jeg æblekage, samt jeg fik både en øl. en snaps og en kop kaffe.
Næste gang jeg tager på Isidor Henius, har jeg besluttet mig for, at der må jeg hellere få smagt deres tarteletter med høns i asparges, det er nemlig lige så hjemmelavet.

Og så var det jeg skulle til Fredags Bar, sammen med mine Scor.dk venner.
Det foregår på en pub, og hvor var vi mange i går aftes.
Vi har haft en lang pause hen over Julen, derfor var det rart at se hinanden igen, og som altid blev det en hyggelig aften.

Da jeg stod op i morges spiste jeg morgenmad på hotellet. Og på vej hjem, lagde jeg vejen forbi Aalborg Storcenter.

Jeg fandt mig en pæn ny skjorte. Og så var det også med at komme hjem af.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar