lørdag den 20. februar 2016

KAN IKKE LÆNGERE STYRE MIT ASTMA

På tirsdag har jeg en ferie/fridag, hvor jeg har bestilt tid hos lægen.

Jeg døjer med nogle sære smerter i brystet, lidt i venstre bryst men mest i det højre.
Sidste år var jeg til mamografiundersøgelse på sygehuset, men de kunne ikke få øje på noget.
Men jeg ved der er noget galt, for der er en kugle i højre bryst der gør ondt. Nogle gange sker der et puff, så springer kuglen og det bløder ud af brystvorten. Når det heler igen sker der sårdannelse som strammer og genere kraftigt, det kan også mærkes når jeg går i bad.

Lægen bliver nød til at tage det alvorligt, og må få mig sendt til en ny undersøgelse.

Mit Astma er forværret, og det forstår jeg ikke, efter som det nu er 4 år siden jeg stoppede med at ryge.
I Januar begyndte jeg at gå til Loop træningen som jeg er meget glad for, men det er navnlig efter jeg er begyndt til Loop det er blevet værre.
Måske det er fordi mine lunger ikke kan følge med, jeg kan mærke der ikke er meget luft i mine lunger at jeg må hive efter vejret, hoster kraftigt, og må i det hele taget tage den mere med ro.
Jeg tager mit medicin som jeg skal, to gange dagligt, men det slår ikke til.

Så nu må jeg se, hvad lægen siger på tirsdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar