mandag den 8. februar 2016

BRUNCHBUFFET PÅ CAFE KIK I SILKEBORG

I min efterårsferie sidste år, var jeg et smut på Cafe Kik i Silkebog, lige for at smage deres hverdags brunch der er yderst lækkert. Siden har jeg gået og tænkt over, at en dag bliver jeg nød til også at smage, cafeens weekend brunch.

Det var så heldigt i lørdags hvor jeg skulle en tur til Horsens, og skulle igennem Silkeborg, kunne jeg bestille bord på CAFE KIK til kl.10.
www.cafekik.dk

Flere steder tilbyder man brunch, og nogle steder ser det på papiret billigt ud når det kan fås for under en hundelap. Men så viser det sig det faktisk er dyrt, fordi der ikke er så meget og kaffen skal man betale for.

På Cafe Kik er Brunch Buffet billigt, prisen er 169 kr.

En pris der ikke får folk til at blive væk, men bestemt tiltrækker folk fra nær og fjern.
Og det er forståeligt, det er frisklavet mad på buffeten.
Og der er meget:
Lune frikadeller, porretærte, røræg, pølser, bacon, tunmousse, æg og rejer, kager, pandekager, frugt, pålæg, brød, nutella, kaffe, te, juice, vand og kold kakaomælk.
Og meget mere.

Man sidder bare længe og hygger sig over sin brunch, og da jeg var blevet mæt måtte jeg videre.

Det er dog sikkert, at til sommer må jeg på Cafe Kik igen. Tænk sig; sådan en lun sommer morgen hvor man kan sidde ved de udendørs cafeborde og spise brunch, det kunne da kun blive hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar