fredag den 12. februar 2016

MIN GAMLE COMPUTER

Velkommen til Rygerkupeen på min nye computer, det gik helt smertefrit at overfører billeder fra mit nye kamera til min nye computer, og Rygerkupeen virker også gnidningsfri. Så jeg begynder så småt at kunne indse, det sikkert er et godt køb jeg har gjort.

Og hvad skal der nu ske med min gamle computer, den gode gamle Acer der har kørt fint og uden de større problemer gennem mange år ?
Skal den sælges eller skrottes ?
Ingen af delene, jeg har tænkt mig at beholde den.

Jeg kender et par computer nørder hvor den lige skal forbi deres værksted, for den trænger til at blive renset og opdateret. Så kan den bruges som reserve, men jeg har også i tankerne om en anden teleudbyder kun til den, som f.eks. CBB. Det er billigt og de har noget af en musiktjeneste, ser det i hvert fald ud til i deres reklamer.
For så skal min gamle computer kun bruges til musik, radio og Netflex eller HBO.


Mit gamle kamera, det tager ikke særligt gode indendørs billeder så jeg syntes ikke jeg vil være bekendt at sælge det til nogen.
Så måske jeg blot aflevere det oppe på Genbrug.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar