mandag den 1. april 2024

KUN EN ANELSE BERUSET

 

Når det er SØNDAG i Struer, tager man på CENTER PUBBEN. Men det var først kl.12:30 man behøver at være der.


Så kunne jeg begynde min lille druk udflugt, på DET LILLE APOTEK.

Her var der hygge omkring baren, og jeg kunne nå at drikke 2 øl, før jeg måtte videre.


CENTER PUBBEN drak jeg TUBORG PÅSKEBRYG, og her dukkede mange mennesker op, som havde hørt hvad Søndagens menu var.


Vores Madmor ankom kl.13, og menuen stod på: Benløse Fugle, og til dessert


Sandkage.

Denne Søndag og næste Søndag, er der ingen Sprit Banko, spillet holder Påskeferie.

Så da folk havde spist, var de hurtigt ude af døren igen. Jeg havde ellers lyst til at drikke fadøl, og tænkte, hvorfor ikke tage ud til Vinderup, og få en fadøl ?


Det er rart man har det der REJSEKORT, så er det blot at tage af sted.


Æ BETTE BAR, købte jeg en HANCOCK fadøl.

Her var der pænt med mennesker, som jeg kender, og en rigtig god stemning. 


Så det blev også til, endnu en PÅSKEBRYG.

Jeg sad og fik lyst til, ikke flere øl. Nu har jeg været ude at ture; Onsdag, Lang Fredag, Lørdag. Så jeg havde bare lyst til, at komme hjem og glo TV og slappe af. 


Kl.17:42 kunne jeg komme med toget til Struer, og nå i COOP 365 efter lidt nemt.

Og så bare hjem og se fjernsyn. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar