søndag den 7. april 2024

FØDSELSDAG PÅ DET LILLE APOTEK

 

Da jeg i går skulle af sted til DET LILLE APOTEK , ville min Kabine Scooter ikke starte.


Hvad den fejler aner jeg ikke, men jeg gad ikke lige at gå i går, og ringede efter en GUL TAXA.


Det var først kl.13 festen skulle begynde, så jeg gad ikke en almindelig øl, da jeg satte mig ved baren.


Jeg fik lyst til at smage HANCOCK PÅSKE ØL, den er noget dyrere end de andre øl, men den smager sørme også godt. 

Kl.13 gik festen i gang, 


der var stor Buffet med lækker mad, og gratis øl i et par timer. 

Festen var i anledningen af Pers 60 års Fødselsdag. Per og jeg er nogenlunde jævnaldrende, og vi har kendt hinanden siden vi var ganske unge teenagere.


Som altid skal vi da også lige have, Det FARLIGE FÆRGEVAND, FUR MALT. 


Sidst jeg var på DET LILLE APOTEK, fik jeg smagt en A.H.RIISE Chokoladeshot, med en isterning i, det smager bedre end Bailey. Så nu ville jeg smage det i kaffe, også her smager den bedre end Bailey, det bliver fremover min fløde i kaffen.

Det var en skide sjov eftermiddag og aften på værtshuset, så jeg fik først bestilt en Taxa hjem omkring kl.23.

Jeg glemte at spise aftensmad inden jeg gik i seng i går, og det kunne jeg tydeligt mærke da jeg stod op i morges. Jeg havde en mave der skulle startes langsomt op, bare sidde stille og roligt, og spise mine rundstykker.


I dag skulle jeg til FÆLLESSPISNING & SPRIT BANKO på CENTER PUBBEN.

Heller ikke i dag, ville min Kabine Scooter starte. Men der var et dejligt vejr, og derfor besluttede jeg mig for, at gå ned til CENTER PUBBEN.

Min mave var endnu ikke helt på dupperne, og sagde til Margit, at jeg blot ville have et glas isvand og en Fadøl, og det var det jeg fik at drikke til maden. 

Det var for øvrigt , Margit som stod for maden i dag. Pasta med kødboller, og det var lige det min mave havde behov for, Margit havde bagt kage til kaffen.


Men i dag valgte jeg, at skåne min mave for kage.

Mig og mine 2 Banko veninder var i dag så heldige, at få vores rigtige bord, at sidde ved.


De havde snolder med, jeg tog kun et par stykker. Og så fik jeg en enkelt øl mere, og vi sad som altid i held.

Hold nu kæft alle de Sidegevinster vi vandt,


jeg smagte en Sidegevinst. Og sagde til Pigerne, min mave kan ikke tåle dem i dag, så I får lov at drikke alle de Sidegevinster vi vinder, den var de med på.

Vi vandt også mange Øl kort,


jeg vandt 8 Øl kort. 

Da spillet var forbi, og vi sagde farvel til hinanden. Var jeg ovre i Pølsevognen, og få en hotdog og en kop kaffe.

Bagefter ringede jeg efter en GUL TAXA. Jeg orkede ikke at skulle gå hjem, så det var rart, at blive kørt hjem.

 I morgen er det min sidste ferie dag, det er på Tirsdag, jeg skal begynde på arbejde igen. Så i morgen, vil jeg bare slappe af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar