søndag den 8. oktober 2023

LYSERØD LØRDAG PÅ DET LILLE APOTEK

 

Lørdag skulle jeg til den årlige begivenhed på DET LILLE APOTEK i Struer, STØT BRYSTERNE LYSERØD LØRDAG.

Men først skulle jeg have min morgenmad, og klaret min opvask.

I TV-oversigten kunne jeg læse at, DR2 viser Rambo film Lørdag morgen kl.5:40.


RAMBO FIRST BLOOD kl.5:40 om morgenen, det er faktisk ikke et dumt tidspunkt, at sende film på.

Jeg døjer med at holde mig vågen når de sender en film kl.21, om aftenen, så sidder man der og mister interessen for filmen og foretrækker at gå i seng. 

Man får meget mere ud af filmen, når den sendes kl. halv seks om morgenen. Så sidder man der  afslappet og hygger sig med sin morgenmad, og holder sig vågen til hele filmen.

DR2 må meget gerne sende flere 80'er film, lige fra morgenstunden.

Bagefter fik jeg taget opvasken, og så var tid at komme i bad og gøre mig klar til, LYSERØD LØRDAG.


Jeg var alligevel ærgerlig over jeg ikke i stedet var taget til EROTIC WORLD i Valby Hallen. Jeg ku' se at de piger jeg følger på FACEBOOK , var samlet i deres egen LOUNGE. Her kunne man komme og hilse på pigerne, og få deres autograf. Det er piger der kunne være sjov, at møde i virkeligheden. 

Jeg ønsker, de vælger at komme til Randers, når der er EROTIC WORLD der, den første weekend i November. 


Jeg tog til LYSERØD LØRDAG DET LILLE APOTEK, og jeg var da også kun lige kommet ind ad døren, og fået den første øl serveret. Så var der nogle som spurgte om vi skulle en tur til Fur ?


Så fik vi skænket det farlige Færgevand FUR MALT, det smager nu ikke helt dårligt, når man lige har børstet tænder.


Kl.11 var der Brunch, Gudskelov var vi mange som ville deltage, for det gælder om at støtte brysterne. Det var noget virkelig lækker Brunch.

Eftermiddagen var hyggelig, men min telefon trængte til en opladning. Det kørte jeg hjem og fik ordnet, og fik lidt at spise.


Så var det op på Det lille Apotek igen, for efter kl.18 kom der gang i løjerne.

FLYING MOMENTS skulle optræde kl.21, men inden da var der en auktion over T-shirts.

Jeg bød 200 kr., så fik jeg en:


T-shirt, således ser den ud bagfra, og forfra:


Den T-shirt vil jeg have på, når jeg tager til EROTIC WOLD i Randers til November.


Det blev en god fest, hvor vi fik smagt de gode drinks der blev lavet i dagens anledning, og hvor 10 kr. gik til Støt Brysterne.


Men jeg skulle da også lige smage nogle FLYVERSJUSSER.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar