søndag den 1. oktober 2023

ÅLEGILDE PÅ HOTEL TØMMERGÅRDEN.

 

Det pudsige var, at da jeg havde tilmeldt mig Ålegilde på DET LILLE APOTEK , der skulle foregå Fredag d.29.Sept. Fik jeg en invitation på MESSENGER fra HOTEL TØMMERGÅRDEN , til deres Ålegilde Lørdag d.30.Sept. 

Den studsede jeg lidt over og grublede over, om man kan spise stegte ål, 2 dage i træk.

Jeg besluttede mig til, at den ene gang om året skulle det ikke være så besværlig at spise Ål 2 dage i træk. Så jeg fik mig tilmeldt.


Ålegildet på HOTEL TØMMERGÅRDEN var kl.17, det eneste tog der passede med tiden, var toget der kørte til Hvidbjerg kl.15:04.

Det er ikke så tosset, så kan man sætte sig i krostuen, og varme op til festen med et par kolde TUBORG.

Kl.17 blev vi alle sendt ned i Festlokalet, og da alle var kommet på plads kom ålene ind. 

Det var noget lækkert mad vi fik at spise, og der var rigeligt til man kunne æde til man kunne trille.

Da vi var færdige med at spise, var der livemusik. Han var nu meget underholdene, vi kom ud at køre i den der VOLVO B 18 210

Desværre skulle jeg med toget igen kl.21:28, ellers skulle jeg vælge en FLEXTAXA . 



Jeg kunne nå en Kaffepunch, inden jeg skulle med toget.

Mon ikke der snart bliver en anledning for at tage endnu en tur op på HOTEL TØMMERGÅRDEN ?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar