søndag den 18. oktober 2020

2 DAGE PÅ IRISH PUB

 

Det var en weekend hvor man blot var hjemme for at vende, og tage ud til Vinderup igen. Der var 2 gode begivenheder, på Irish Pub.



Fredag aften var der Øl smagning, vi skulle smage øl fra Skagen Bryghus. 

Aftenen blev indledt med lækkert smørrebrød, og så gik vi ellers i gang med at smage øl.

Øl fra Skagens Bryghus, jo det smager da udmærket, men jeg syntes ikke det er øl man bestiller når man sidder på et værtshus. Jo hvis man er i Skagen, og gerne vil smage det lokale bryg. Det er lige som når man er i Aarhus, og syntes det er festligt at få serveret en Top. 

Ellers foretrækker jeg en Høker fra Hancock, eller blot en Grøn Tuborg. 


Lørdag eftermiddag var den gal igen, nu gjalt  det Sprit Banko. 


Lørdag formiddag ville jeg ud og købe lidt luksus, til mig selv. 

Jeg har fået udbetalt mine indefrosne Feriepenge, 10.000 kr. luner nu på bankbogen. 


Jeg tog ned til MR., hvor jeg købte denne frakke til 1000 kr.


Frakken klæder mig da vist meget godt, gør den ikke ?


Kl.12:20 var det afgang med toget til Vinderup, og så på Irish Pub. 


Som altid inden vi går i gang med at spille Sprit Banko, varmer vi op med boller og lun Leverpostej. Og i dag var der også en dessert: Donuts , hvor var de gode. 


2 gange var heldet med mig, først vandt jeg En Carlsberg Master Brew , og en dåse chips.

Og som sidegevinst vandt jeg en spegepølse.


Sprit Banko på Irish Pub er altid hyggelig og festlig, og så er det godt der ikke er nogle fra De Radikale Venstre til stede, for humoren har det med at krybe syd for navlen. 

Som når 69 bliver råbt op, er vi nogle som udbryder et MMMM 

det vækker en sund latter, i går gik det således, at hele værtshuset udbrød et MMMM, når 69 blev råbt op. 


Efter Sprit Banko, var der After Party. 

Her blev mig og Brian enige om, vi trængte til en Underberg. 

Efterhånden kan jeg godt li' de små banditter, de giver varmen. 

Og så fik jeg lyst til at smage en Vodka med Danskvand.


Jeg kan desværre ikke længere tåle Cola, og de sukkerfri kan jeg slet ikke fordrage.

Så jeg skal have fundet noget anden end Rom & Cola. Og her må jeg sige, at Smirnoff Vodka og Hancock Danskvand, smager ganske glimrende. 


Da jeg var tilbage i Struer, nåede jeg en god nat bajer på Bette Kro, inden jeg tog en Taxa hjem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar