lørdag den 12. august 2023

MIN GOGGEMOBIL

 

I går tog jeg på BUBSI hvor Sørens Fødselsdag skulle fejres, og det gik godt.

Jeg købte 10 ØL-KORT, jeg havde kun 1 øl kort tilbage, da jeg kom hjem. Så jeg drak 9 øl + de gratis øl man fik serveret mellem kl.15 og 17. Så man kan vel sige, det var en blæser med sidevind. 

Men jeg kom jo allivel hjem i ordentlig tid,


så jeg kunne stå op i morges, kl.6.

Jeg skulle op til en spændende Lørdag, hvor jeg fik leveret mit nye køretøj.


Jeg har jo denne el-scooter, som jeg har stor glæde af. Men med alt det regnvejr vi har fået på det sidste, er den ikke sjov at køre på. Derfor tænkte jeg, at jeg må have et køretøj magen til Hildas. 

FACEBOOK MARKEDSPADS, Var der en til salg. Men den stod i Videbæk.

Jeg skrev til sælgeren, at hvis jeg nu giver en ekstra skærv, om han så kunne levere den ? Det var der ingen problemer i, vi blev enige om en pris incl. transport. 


I dag fik jeg leveret min Goggemobil, og hvor er den dog fin.

Igennem hele handelsforløbet var jeg ærlig over for sælgeren, og jeg havde en fornemmelse af, han også var ærlig. Og da jeg fik leveret Goggemobilen i dag, fandt jeg ud af han er ærlig. Det roste jeg ham også for, hvor vi blev enige om, vi er jo Jyder. Og Jyder er ærlige mennesker. 

Den køre 40 km. på en opladning, og så er den forsynet med oliefyr så man kan sidde varmt og tørt om vinteren.


Og så har den vinduesvisker og sprinkler, så jeg skal både fylde dieselolie og sprinklervæske på. 

Hvor er den sjov at køre i, det føles lige som at køre en traktor. Den gynger og det går måske ikke så stærkt, men man sidder lunt og tørt, og behøver ikke tage overtøj på.


Hvad så med el-scooteren ? Foreløbigt står den Parkeret under træet, og jeg regner med jeg vil have den solgt.

Jeg skal dog op til mekanikeren først, for venstre blinklys kan ikke slukkes igen, knappen har sat sig fast. Når det er ordnet, sætter jeg den til salg på FACEBOOK MARKEDSPLADS, prisen bliver 4000 kr. 


Jeg kørte en tur op på DET LILLE APOTEK, jeg skulle op og putte penge i Spare Bøssen. Og så fik jeg et par øl, men var i dag fornuftig og tog hjem igen.


Jeg skulle hjem og have, Home Made Hotdogs, og så trænger jeg bare til at få, en afslappet Lørdag aften herhjemme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar