torsdag den 28. marts 2024

PÅSKEFERIE

 

I går Onsdag gik jeg på PÅSKEFERIE , og skal først møde på arbejde igen, Tirsdag i uge 15.

Jeg syntes det skulle fejres, så da jeg kom hjem efter Fyraften. Var det i bad, få noget at spise, og med toget til Vinderup.


Jeg ville en tur på Æ BETTE BAR , det er et stykke tid siden jeg har været der.

Men som altid, var det hyggeligt, at besøge det værtshus.


Og så er der tilbud på PÅSKEBRYG kun 10 KR. , så jeg kom først med toget hjem igen, kl.19.42. 

Jeg får en travl Påskeferie:

LANGFREDAG: Tur til Aarhus.

LØRDAG: Går turen til, HOTEL TØMMERGÅRDEN.

1.PÅSKEDAG : CENTER PUBBEN. Sprit Banko.

TIRSDAG 2. APRIL: Får jeg nyt Køleskab.

ONSDAG 3. APRIL: 25 Jubilæum ved 3F.

LØRDAG 6. APRIL: Fest på DET LILLE APOTEK.

SØNDAG 7. APRIL: CENTER PUBBEN. Sprit Banko.


I dag skulle bare være en afslappet Skærtorsdag, i formiddags fik jeg vasket tøj, og ryddet op.

Og så ville jeg ned til LARSEN. For i aften, er der OLSEN BANDEN i TV.


Så jeg vil da have en Flødebolle fra CHOKOLADEKURVEN i Thisted.


Og lige omkring DET LILLE APOTEK og putte penge i SPAREBØSSEN.

Og få en enkelt øl, men så var der en som slog på klokken, og gav en omgang øl. 


Sørme om ikke der var en mere, som slog på klokken. Og da en tredje person gjorde det, syntes jeg ikke bare jeg kunne sidde og drikke gratis øl. Så jeg syntes det også var min tur, til at slå på klokken. 

Jamen det blev en hyggelig eftermiddag på DET LILLE APOTEK.

Men så var det på tide at komme hjem, 


jeg skulle hjem og have Home made Hotdogs, og så havde jeg en stor opvask stående, som jeg ville have overstået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar