fredag den 22. februar 2019

TOMMY HILFIGER .

Jeg er blevet begejstret for tøjmærket Tommy Hilfiger, man undgår ikke at bemærke, at det er tøj af høj kvalitet.
Alene det faktum, at når jeg normal køber skjorter eller trøjer, skal jeg op i en XXL, men Tommy Hilfiger kan jeg nøjes med XL og så sidder tøjet helt perfekt.
Det samme gør sig gældende med køb af bukser, da jeg købte et par Tommy Hilfiger bukser hos MR. i Struer, måtte jeg 2 numre længere ned i størrelse end jeg plejer at bruge, for de skal sidde stramt og ikke falde ned om hælene. 

Derfor er Tommy Hilfiger blevet mit brand, og derfor er det så fuck up, at når man tager i Mr. og Kaufmann butikkerne, hvor de reklamere med at have Tommy Hilfiger, så er det begrænset  hvor meget, ofte er det de kedelige varer som man ikke lige vil gå i.
De fede Tommy Hilfiger varer har de på Hjemmesiden på Internettet, det er jeg ikke så begejstret for da jeg gerne vil se varerne rigtigt før jeg køber dem. Men når nu det ikke kan være anderledes, må man jo gøre et forsøg.

Forsøget gjorde jeg i denne uge, hvor jeg på MR. hjemmesiden bestilte 2 varer, som GLS så ville aflevere i Ådalens kiosk i Struer.
Det her var pakken jeg modtog, der i var der 

kun 1 vare, det undrede jeg mig over eftersom jeg havde bestilt og også betalt for 2 varer.
Jeg ringede til det tlf.nr. der står på følgesedlen, og det viser sig der ikke er noget at være urolig over, for varerne jeg bestiller kommer fra flere forskellige Mr. butikker.
Jakken jeg havde bestilt, kommer fra en MR. butik i Sønderjylland, og skjorten vil så komme dagen efter, fra Mr. butikken i Fredericia. 

Rigtig nok ! Dagen efter kunne jeg igen køre til Ådalen, efter den næste pakke.
Min Tommy Hilfiger skjorte, og den er sgu flot.

Jeg tør godt en anden gang, købe mit tøj over Nettet. Det eneste jeg ikke tør købe ad denne vej, er bukser, og det skyldes størrelsen. Godt nok er der en seddel med så jeg kan sende tøjet tilbage, men det bliver sgu noget værre bøvl hvis de første par bukser ikke passer og skal sendes tilbage, og det næste par så heller ikke passer og også skal sendes tilbage. Bukser vil jeg fortsat købe i butikken, der kan jeg nok desværre ikke regne med de har Tommy Hilfiger bukser, og jeg så må nøjes med et andet mærke.
Men Tommy Hilfiger skjorter og trøjer tør jeg godt købe på Netbutikken, deres størrelser XL passer mig helt perfekt. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar