fredag den 23. juni 2017

US-CARS I VIBORG.

Endelig fik jeg Sommerferie, og så må der gerne ske noget sjovt. Øl og fest skal jeg nok få en del af i løbet af disse 3 uger, så i dag ville jeg bare opleve noget afslappet.

I avisen havde jeg læst der i denne weekend, skal være Amerikanerbil træf på markedspladsen i Viborg. Jamen det var da lige det jeg kunne tænke mig at opleve, og tog af sted.

Prisen for at komme ind på pladsen var 30 kr., efter sigende skulle det være et af de største Amerikanerbil træf i Danmark. Det skal nok være rigtigt, for de har masser af plads til rådighed, og sikke en masse flotte biler der er at kigge på. Ikke kun biler, men også de mange sjove campingvogne.

Og så sker der en masse sjov på pladsen, folk cruiser rundt i deres biler. De fede biler og så den lyd, det er en fornøjelse.
Jeg spurgte om det var muligt, også at campere på pladsen selv om man ingen Amerikanerbil har, det er det, og det koster 150 kr for en hel weekend. Desværre finder det først af sted igen om 2 år, så kan man overveje det til den tid, om man vil bruge en hel weekend sammen med crazy mennesker som elsker Us-Cars og fed rock 'n roll.

Jeg fandt ud af jeg ikke havde penge nok med, for i de mange boder kunne man købe virkelig fede skjorter, sko, T-shirts, modelbiler og meget meget mere.
Det eneste jeg lige havde penge til, var hende her:
150 kr. for denne søde Aloha pige, som skal stå og danse i min bil.

Mad kunne man også købe, i aften stod menuen på: Helstegt pattegris, med salat og kartofler; 98 kr.
Så kunne man lige så godt spise der, og bagefter kørte jeg hjem igen. Det kom også til at passe med, at det begyndte at regne.

Ja det er i aften det er Skt.Hans aften, og er det ikke bare typisk ?
Her har man gået i flere år og ventet på, at Skt.Hans aften skulle falde på en fredag, så man rigtig kunne fyre den af. Og så regner det, FUCK, så gider man sgu ikke stå omkring et bål med snobrød og synge med på Shu-Bi-Dua sangen.
Til næste år må Skt.Hans aften falde på en lørdag, så må vi have lov at håbe, at Vejrguderne er os nådige og giver os en lækker varm sommeraften.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar