lørdag den 29. april 2017

IKKE SÅ FESTLIG LØRDAG.

Jeg havde besluttet mig for, at i denne weekend skulle der være 0 alkohol. Så det passede meget godt med reklamen i fjernsynet, at der er kræmmermarked i Viborg.


Jeg kørte af sted, men fuck hvor var der piv koldt i Viborg, og lidt af et skod marked. Det var slået stort op i tv reklamen
, men det synede ikke af meget.
Og de få boder der var på pladsen, havde stort set de samme varer. Det tog mig ½ time at se det kræmmermarked, og så kunne jeg køre igen.

Jeg fandt hen til Viborgs pølsevogn Queens Corner, og der må jeg tilstå, at maden der bliver serveret i pølsevognen i Struer, smager betydeligt bedre.

Nå så kørte jeg hjem igen, og kunne få vasket noget tøj. Men det er da kedeligt der ikke skulle ske andet på en lørdag, og så oven i købet i en forlænget weekend, i det vi jo har fri på mandag hvor det er 1.Maj.
Jeg har 8 ølkort til Skipperkroen i Struer, hvilket betyder jeg kunne tage mig en gratis tur i byen.
Så da vasketøjet var klaret og aftensmaden var spist, tog jeg ned på Skipperkroen.
Men jeg var eneste gæst, det bliver en lidt lang aften at sidde der. 1 ølkort fik jeg brugt, og tog hen på Stoppestedet og købte en øl.
Der løb jeg ind i min kollega Frederik, og han ville give en øl. Vi blev enige om at finde et andet sted, og tog på FA-Bar, hvor det så var min tur til at give en øl.
Så tog vi på Buddy Holly, her var vi de eneste to gæster. Det blev lige til en enkelt øl, og så ville Frederik hjem, det ville jeg sgu også.
Men det var noget koldt, så jeg smuttede ind på Skipperkroen, lige for at få en god nat bajer. Her var der så kommet lidt flere gæster, men jeg orkede ikke mere, ikke fordi jeg havde fået så mange øl, i alt fik jeg i løbet af lørdag aften drukket 6 øl.
Men nej jeg ville hjem, og fik bestilt en taxa.

Nu har jeg 6 ølkort tilbage, til sprit banko i dag, kan jeg jo være heldig at vinde 6 ølkort mere.

Så må man da håbe der snart kommer en aften, hvor man kan få sig, en rigtig festlig gratis tur i byen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar