torsdag den 29. oktober 2015

SMOOTHIE BLENDER

I tilbudsavisen fra Imerco fik jeg øje på et godt tilbud, så da jeg idag alligevel skulle en tur ned i byen kunne jeg lige så godt gå ind i forretningen og se om det nu også er et godt køb.
Hos TW Isenkram som butikken hed i gamle dage, fik jeg en fin ekspedition og en forklaring om, hvordan maskinen benyttes.

Det er en COOK & BAKER Smoothie Blender til 200 kr.
Og den er skide smart, der er en dunk til at blende i, og en to go dunk så man kan tage sin smoothie med sig der hvor man skal hen.
Så kan man hælde frugter og grøntsager i samt isterninger, og blende hele molevitten til en sund drink.
Jeg skal så bare lige have fundet en dag, hvor jeg kan få tid til at prøve mig frem.

Og så vil jeg håbe at det er et godt køb, for jeg må jo nok sige at popcorn maskinen jeg fornyligt købte, var et skuffende køb.
Skide flot og festlig ser popcorn maskinen jo ud, men det er røv og nøgler.
Den meget lille gryde i maskinen kan ikke fyldes med ret mange majs korn, det betyder man skal poppe af flere omgange for at få en skålfuld popcorn, så de når at blive kolde og kedelige inden de skal spises.

Maskinen er udstyret med to udvendige knapper, en til at tænde selve maskinen, og en til at tænde pæren i maskinen. Og det er så det eneste jeg bruger popcorn maskinen til, som en bordlampe.
Men da den koster over 500 kr., syntes jeg sgu godt nok det er en dyr fiasko.

Så jeg håber på, at få større succes med min nye Smoothie Blender.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar