lørdag den 9. maj 2015

RYGERKUPEEN STOPPER

Nogle har spurgt mig hvornår jeg har tænkt mig, at holde op med at skrive i Rygerkupeen ?
Til det kan jeg svare, at Rygerkupeen stopper, når jeg fylder 60 år.

Rygerkupeen er ikke blot min dagbog eller blog, det er også her jeg kommunikere med mine omgivelser; venner, bekendte, og alle andre der har lyst til at læse om mit liv.

Men det er klart der kommer en dag, hvor man må tage det gamle ordsprog: at stoppe mens legen er god, til følge.

Og derfor bliver det således, at når jeg fylder 60 år, og festen er blevet afholdt og jeg har skrevet om festen, er vi nået frem til den sidste linie.
Der hvor jeg siger SLUT.

Det betyder ikke jeg sletter hele Rygerkupeen, det kan overhovedet ikke komme på tale at min blog skulle slettes.
For det skal være sådan, at her kan man altid gå ind og læse om det liv jeg har levet i de 10 år der er gået, fra min 50 års fødselsdag til min 60 års fødselsdag.

Jeg tror det bliver skægt for mig og for alle andre, de altid vil kunne gå ind på Rygerkupeen, og læse om alt det en helt almindelig fyr har haft af oplevelser gennem 10 år.

Her kan man læse om alle de mennesker der var en del af mit liv og er forsvundet igen, og om dem som er inde i varmen nu. Det er så også derfor jeg ikke bare skriver;
ham der eller hende der. Jeg er nød til at nævne folk ved navn, men jeg føler ikke jeg udstiller dem, da jeg jo ikke skriver om deres liv, eller fortæller omverden hvad vi har talt om. Deres navne bliver kun nævnt, når vi har oplevet noget i fællesskab.

Det er også i Rygerkupeen man kan læse om mit sexliv, det syntes jeg også er nødvendigt at beskrive. Er det noget som nogen ikke kan tåle at læse, må det så være nogle af de kapitler i mit liv, de må springe hen over og lade være med at læse.
For jeg nægter at rette ind efter hvad andre mener, og det er netop grunden til at titlen på min blog er RYGERKUPEEN.
For det er her jeg tager bladet fra munden, og bruger min ytringsfrihed til i en provokerende tone, at fortælle om de oplevelser livet byder mig. Det gælder også sex, som jeg ganskevist ikke får så meget af.
Men engang imellem hænder det da, at min tissemand får en kærlig behandling, og jeg får lov at smage en fisse.

Nu må I ikke tro vi skal vente med at feste til jeg fylder 60 år, for i år falder min 53 års fødselsdag på en Lørdag.
OG DET SKAL FEJRES !

Det bliver i November, og festen skal holdes på Rådhus Cafeen i Struer. Det skal I nok få lov at hører nærmere om, da det bliver med hel stegt pattegris og fadølsfest.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar