søndag den 30. november 2014

ELVIS 80th BIRTHDAY CELEBRATION (PB ACTION)

Jeg har ellers inviteret via Facebook til dette event, men ingen vil med.
Mit liv er for kort til, at så bliver jeg da bare hjemme, så jeg tager selv afsted.
www.bestilbillet.dk 
Det er Torsdag d.8.Januar 2015 Elvis Presley s 80 års fødselsdag bliver fejret, ude i B&W Grand Ballroom i København.

Jeg har fået 2 ferie/fridage så jeg kan deltage i festen.

Og jeg var på Google for at kigge på hoteller, mit første valg var Cabinn. Men så kom jeg til at se at festen for Elvis stopper kl.22:00, så vil jeg sgu gerne have lidt ud af aftenen nu man er taget hjemmefra og befinder sig i Hovedstaden.
Jeg vil gerne en tur på Old English Pub, og måske et smut om på Pinden.
Jeg kan på Google Map se, at Cabinn ligger nede i et område af København jeg ikke kender, omme bag ved Tivoli, det eneste jeg kender der er Rio Bravo. Der er noget langt at gå hjem til sit hotel, når man har været på Pinden.

Så jeg måtte søge en anden mulighed.
Og det bliver Plaza Hotel.

Dengang min moster Nora levede boede hun altid på Plaza når hun var i København, hun var vild med den luksus man får med i prisen. Så det har altid været i min tanke, at en dag må jeg prøve at bo på Plaza, så det sker nu.

Det kan heller ikke blive meget nemmere, når jeg ankommer med toget ligger det skråt overfor Hovedbanegården.
Og ikke langt derfra ligger både Old English Pub og Pinden.
Og når jeg skal ud til B&W, skal jeg med bus nr.40 fra Hovedbanegården.
En overnatning på Plaza Hotel koster 1300 kr., så det bliver ikke som planlagt 3 nætter i Hovedstaden i denne omgang. Jeg tager en enkelt overnatning fra torsdag til fredag, så kan jeg nå hjem og få en weekend i Struer.
Så jeg tror faktisk, at dette her bliver en oplevelse jeg kan gå og glæde mig til, og bagefter gå og glæde mig over jeg fik oplevet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar