søndag den 9. februar 2014

HOBBYMESSE I AARS

Lørdag skulle jeg afsted til Hobby Messe i Messecenter Vesthimmerland i Aars, hvor jeg skulle mødes med Hanne og Johnny, og Per, kl.10.

At gå rundt på en messe, hvor man kan se hvad andre mennesker går op i, må jeg nok tilstå er ret så interessant.

Desværre må jeg give Hanne ret i, der ikke var ret meget for kvinder, kun nogle få ting.
Men med de mange mennesker der kom for at kigge på, tror jeg bestemt de arrangere en ny hobbymesse igen. Og så kan man håbe på, der også vil være lidt mere for kvinderne/pigerne at komme efter.

For os mænd var der tilgengæld meget at kigge på og opleve.
Johnny samler på modeltog/jernbaner, så han fik da købt et par ting.
Jeg var henne at kigge på fjernstyret lastbiler. Her faldt jeg i snak med en gut, der har brugt 11.000 kroner på sin lastbil. Den var også flot, en rigtig amerikaner truck, og var fuldstændig som en original lastbil selv ned i de mindste detaljer, som bak- og blinklys. Og med rigtige motorlyde og truckerhorn. BÅT BÅT 
Det er en hobby der kunne være sjov at dyrke, men jeg kan sgu ikke finde ud af at bygge sådan en lastbil.
Jeg er mere til de almindelige modelbiler, og her ser I hvad jeg fik købt:
Lørdag eftermiddag og aften hyggede vi os hjemme hos Johnny og Hanne, hvor vi fik noget lækkert mad.
Og så fik vi set Dirch Passer filmen på DR-1.

Ved 10-tiden idag kørte jeg hjemad igen, hjem og få mine nye biler pakket ud og parkeret på min røde hylde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar