fredag den 16. august 2013

MC.DONDALS & COCA COLA

Hvor er det længe siden jeg har hentet mad på Mc.Donalds, så idag skulle det være, da vi har haft overarbejde og jeg skulle nå hjem og klare en tøjvask, syntes jeg det kunne være rart med lidt nem aftensmad.

Jeg fik den fra TV- reklamen, en Mc.Swag menu. Burgeren smagte udemærket og fritterne lige så, det samme kan ikke sige om den Coca Cola jeg fik med.
Fuck hvor smagte den grim, hvis Coca Cola skal smage sådan, ville folk da snart holde op med at drikke denne Amerikanske sodavand.

Så jeg er glad for jeg lige har købt en hel kasse Coca Cola på tilbud i Bilka, og de smager som en Coca Cola skal smage.

Ellers vil jeg bare slappe af i aften, og nyde det er fredag. Og se filmen der kommer kl.20:00 på TV-2.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar