fredag den 10. maj 2013

PARADISE HOTEL 2013

Snart slutter denne sæson af Paradise Hotel, det sker på torsdag når vi når finalen.

Mange har en kritisk holdning til disse Reality shows, og mener man udstiller nogle stakkels mennesker. Øh ! Det syntes jeg er en sær holdning at have.

På TV-2 har de med jævne mellemrum også et Reality show, som de kalder "Stjerner på Slottet".
Der samler man nogle af Danmarks mest berømte stjerner, som skal løse nogle opgaver og fortælle om dem selv.
Her hører man sjovt nok ingen kritiske røster, og sidder en berømt person og vræler, kalder man det ikke at udstille en stakkels person. Nej så er det pludselig helt fantastisk indblik man får i en kendt persons liv, hm !

Prøv at forestille jer, at TV-2 sender "Stjerner på slottet" hver eneste dag igennem flere måneder. Jeg tror ikke der gik længe før det ville begynde at lugte af mug, og seerne ville zappe væk.
Derfor er Paradise Hotel så fantastisk, jeg vil gå så langt at kalde det for det absolut bedste TV-show.

For det er noget af en præstation at helt ukendte danskere, stiller op på TV-3 og laver et underholdnings show, man gider at tænde for hver eneste dag gennem flere måneder.

De her mennesker bliver dine TV-venner, man griner og græder sammen med dem, skælder dem ud og jubler når de høster en sejr.
Kort sagt får den på alle tangenter, når man ser Paradise Hotel.

På mandag begynder Finale ugen, det bliver en spændende uge.
Jeg håber ved den søde grød, det ikke bliver Nadja som vinder, hende har jeg aldrig kunnet klare trykket af. Den eneste ros jeg kan give hende er, at hun er et grundkursus i hvorfor man aldrig skal have en kæreste, men altid stile efter at kunne  gå gennem livet som den evige ungkarl.

En overgang var Sandra min favorit til at vinde Paradise Hotel, men jeg har fået to andre.
Den ene er Jack, ham den bette. Jeg syntes han har været ærlig gennem hele spillet.
Og så er der Malene, den sprøde blondine fra Sønderjylland. Hun har været med lige fra start, og er en stærk spiller.
Malene har en skøn humor og er god til at formulere sig, hun er en klar vinder.

Derfor er jeg så spændt på FINALEN på torsdag, som giver mig nogle problemer.
På grund af mine arbejdstider på Rose Poultry i Vinderup, må jeg gå i seng kl.7 om aftenen da jeg skal op kl. halv to om natten.
Så plejer jeg at se Paradise Hotel om eftermiddagen, men på fredag sidder jeg i toget på vej til København, så der kan jeg ikke se fjernsyn. Det bliver genudsendt om mandagen, men 2.Pinsedag skal jeg besøge min mor, så der kan jeg heller ikke se det.
At man så kan se Paradise Hotel på nettet, løser heller ikke mit problem, for jeg kan ikke sidde og se det i København.

Så jeg må se det på torsdag kl.22, så når jeg ikke at få mange timers søvn inden jeg skal op og på arbejde. Og når jeg så skal afsted til København lige efter fyraften, uha ! Jeg kan så glæde mig over, det først er på lørdag vi skal på Bakken. Så det går jo nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar