onsdag den 13. marts 2013

FEST OM 14 ÅR

Da jeg i lørdags var oppe og besøge Foxerne, sad Keld og jeg og talte om den dag jeg flytter til Asaa.

For når jeg om 14 år går på efterløn, passer det med at Keld går på pension, og så vil han også flytte til Asaa.

Så vil vi nyde vores gamle dage, sidde på havnen og grille pølser og drikke øl, på de lune sommeraftner.

Og vi aftalte, at så skal der holdes en stor fest.

Der er nu også en anden ting jeg glæder mig til når jeg flytter til Asaa, det er, at så bor man under en times kørsel fra det man gerne vil opleve.
Eksempelvis stige på bussen og tage til Skagen og spise min frokost, og nyde en øl og snaps dertil.
Eller tage i Aalborg Storcenter og handle ind, og om søndagen tage på Nikolines Cafeteria i Frederikshavn, når de servere flæskesteg.
Jo det er helt sikkert, at i Asaa bliver livets efterår til et forår, med alle de glæder og oplevelser der venter på mig.

Og når jeg flytter til Asaa, lover jeg I bliver inviteret til en indflytterfest I sent vil glemme. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar