onsdag den 16. januar 2013

NYE RULLEGARDINER

For en uge siden havde jeg besøg af Gardin manden fra Botex, så han kunne måle op til mine nye rullegardiner.

Igår fik jeg så gjort klar til at han kunne opsætte mine nye rullegardiner, fik ryddet vindueskarmen. Og med vold få de gamle indergardiner rykket ned.

Idag fik jeg så de nye op.

                                NU I STUEN
                                OG FØR I STUEN.
Og så i køkkenet:

                                      NU.
                                      FØR

Som I ser pynter det gevaldigt, før så her trist ud men de nye rullegardiner liver op og giver mit hjem en helt anden farve.

De gamle gardiner har jeg ikke fået ned endnu, jo så skulle jeg betale 500 kr. ekstra for at få det ordnet. Så det gør jeg selv en dag.
Her i februar vil jeg leje en kassevogn, for så skal jeg have tømt mit pulterkammer og kælderrum, for ting jeg ikke længere gider at glo på.
Og så kommer de gamle gardiner ned ved samme lejlighed, og så ryger hele molevitten op på Genbrug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar