mandag den 15. oktober 2012

40 PLUS EVENT I SÆBY.

I lørdags skulle jeg afsted til et 40 plus Event i Sæby, og skulle være der kl.15.
Det passede meget godt, så kunne jeg nå omkring 
Nikolines Cafeteria i Frederikshavn, og få mig en bøf med spejlæg. Da jeg havde spist havde jeg stadig tid til overs, der blæste en halv pelikan. Så jeg kørte en tur ud til Asaa Havn, hvor jeg fik taget nogle billeder.

Så var det på tide at finde til Sæby.
Jeg skal da love for det er en mand som bor flot, med en snorlige have, og ikke et støvfnug indendørs.

Vi var samlet 11 venner fra 40 plus, kun en enkelt havde jeg set før.

Da vi havde fået kaffe, skulle vi på en byvandring i Sæby.

Vi fik set de gamle huse og gader, 
og så var vi omkring kirkegården. Manden er graver, og her kunne man se hans fingeraftryk, lige som i hans egen have var kirkegården også flot og snorlige.

Så var vi inde at se Sæby Kirke.


Nu tror jeg ikke så meget på Gud, og sætter kun mine fødder i en kirke når der er en grund til det.
Men jeg må jo nok sige, at i Sæby har de en flot kirke.

Og så var det hjem og feste.

Han havde bestilt buffet og det var virkeligt noget lækkert mad, bl.a var der:
Fiskefilet, frikadeller, tarteletter med høns i asparges, koteletter i fad, og flæskesteg. Og så var der en herre lækker chokoladetærte til dessert.
I alt skulle vi af med 150 kr. pr. person, og skulle selv medbringe det vi ville drikke.

I løbet af aftenen var der et par selskabslege, man skulle fortælle en vittighed.
Det var min vittighed der vandt :

Det var en rødhåret pige, en brunette og en blondine, som var til lægen for at få foretaget en graviditetstest.

Først gik den rødhåret ind og kom jublende ud, vi skal have søn jeg lagde nemlig nederst.
Så gik brunetten ind, også hun kom jublende ud. Vi skal have en datter jeg sad nemlig øverst.
Da begyndte blondinen at græde, de andre spurgte hvorfor. Jo sagde blondinen, vi får en hund.

Jeg vandt dette krus.

Så var tiden inde til vi skulle ud at kigge på Sæby's natteliv. Vi tog på Lanternen, et lille hyggeligt værtshus.
Her står en DJ og spiller både de nyeste og gamle hits. Så vi fik danset en del.

Da vi stod op søndag morgen var der rundstykker. Vi var enige om, det havde været en god fest, så jeg tror da nok vi skal mødes igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar