søndag den 11. marts 2012

EN SØD OPLEVELSE MED EN SEXARBEJDER.

Jeg har valgt at leve som single da jeg nyder min frihed. Det er rart når man får fyraften at man bare kan tage hjem og slappe af, og i weekenden kan man gøre det man har lyst til. Den frihed ophører hvis man finder en kæreste, jeg har set det ske for mange, og har også selv prøvet at leve i et forhold. Så er der ikke noget der hedder at slappe af når man får fyraften, så venter der pligter og forpligtigelser.
At leve sammen med en kvinde er som at skubbe et Bornholmerur op ad bakkerne i Vejle, tungt og besværligt, og undervejs mister man lysten.
Til gengæld har jeg haft nogle gode oplevelser sammen med Sexarbejderne, der er ikke alt det bøvl og besvær.
Det er som at komme ind i en slikbutik når der er Happy Hour mens man lytter til Blues, den fede musik der dunker i blodet så man må give efter og følge rytmen, mens man nyder de søde sager, det er fed fed lykke.


Nu er det ikke fordi jeg er storforbruger af købesex, det tror jeg ikke er sundt. Så tror jeg man vil få et forkert syn på en Sexarbejder, at det bare er nogle ligegyldige piger, og at det bare er noget der skal overståes i en fart.
At besøge eller få besøg af en Sexarbejder, er den her oplevelse man kan gå og glæde sig til. Og netop når man bevarer sin konduite til disse piger og der er denne her gensidige forståelse for hinanden, så bliver det en syndig varm og hyggelig  oplevelse.
En af mine søde minder er fra dengang jeg bare var 18 år og var taget en tur på Istedgade i København, der stod jeg en aften udenfor en tatovørbutik og kiggede på vinduerne. Da kom der en blondine hen til mig, jeg var ikke i tvivl om hvad hun var for en pige og hvad hendes hensigter var. Hun var nogle år ældre end jeg, men som var hun smuk.
Hun spurgte mig om jeg skulle have en tatovering, nej sagde jeg, jeg kigger bare. Jeg er bange for man vil fortryde.
Så skal man også lade være med det sagde hun og fortsatte: Men ved du hvad hvis du har lyst til at gå med hjem til mig, kan jeg give dig noget der er meget bedre til samme pris, det gør ikke spor ondt og du vil aldrig fortryde, men altid mindes denne aften med glæde.
Hvem Hulen kan sige nej til sådan et tilbud ? Jeg luntede med hende hjem, og da vi sad nøgne på hendes sengekant spurgte hun: Hvad kunne du tænke dig at prøve ?
Jeg sagde til hende, du har nok bemærket at jeg er ovre fra Jylland og de jyske piger vil ikke alt det I gør her i København, så det kunne jeg nu godt tænke mig at prøve.


Hun lo kærligt og mens hun lod sine fingre glide kælent ned af min ryg sagde hun: Jeg skal sørge for du kommer hjem til Jylland, en erfaring rigere.
Da fik jeg lært hvad en 69'er går ud på.


Denne dejlige pige er årsag til jeg idag, støtter
Sexarbejdernes Interesse Organisation S-I-O.
S-I-O gør et flot arbejde for at skabe forståelse for Sexarbejderne og deres kunder, de er ikke blege for at bruge humor når der skal provokeres. Men tag ikke fejl, de er dybt seriøse og fortæller i et sprog alle kan forstå, hvad S-I-O står for, hvad hensigten er og hvad de ønsker at opnå.
www.s-i-o.dk

En Sexarbejder fortalte mig fornylig: At som det er nu hvor prostitution er et lovligt erhverv, er vi frie og selvstændige kvinder og for den sag skyld også mænd, som har valgt at sex skal være vores arbejde.
Hvis man forbyder prostitution forsvinder prostitutionen ikke, markedet bliver blot overtaget af de kriminelle. Og så er vi ikke længere frie og selvstændige, så er det de kriminelle der sætter dagsorden. Og så kan du nok regne ud, at så får vi en hverdag og et liv ingen vil misunde os. Og de kriminelle vil også kræve at få de penge vi tjener.
Da sagde jeg til hende: At jeg aldrig vil finde mig i, I skal behandles på den måde. Og når de kriminelle vil kræve jeres penge, så stjæler de jo pengene fra jer, men de stjæler jo sådan set også pengene fra mig.
For jeg har ikke gået og sparet penge op til, at sådan en klaphat skal rende med dem. Jeg har sparet pengene op til den pige, som jeg ønsker at være sammen med.


Det er derfor det er så vigtigt at støtte op om S-I-O, for det kan ikke være rigtigt at nogle uvidende feminister og deres mandlige medløbere skal have lov at forbyde, Sexarbejderne og deres kunder at mødes. Og da slet ikke når forbuddet medfører et marked hvor Sexarbejderne ikke længere er frie og selvstændige mennesker.
Vi må prikke til de rigtige politikere og sige at nu må de se at komme i sving, og få skabt et flertal uden om den røde regering. Et flertal der vil lytte til S-I-O og arbejde sig frem til det mål hvor de kan opfylde deres ønsker.


Vi bør kunne fortælle at i Danmark bliver prostitutionen ikke  styret af de kriminelle, men drevet af frie og selvstændige Sexarbejdere under ordnede forhold i et trygt og sikkert arbejdsmiljø.
Dette mål er ikke uden for rækkevidde, hvis vi kan få de rigtige politikere til at samarbejde med S-I-O, og den almindelige befolkning og kunderne bakker op om projektet, vil vi indenfor en overkommelig tidsperiode kunne løfte champagneglassene og sige: Det vi engang troede var umuligt er nu lykkes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar